CRONICILE WARDSTONE 9 + coperta pentru cartea adiţională EU SUNT GRIMALKIN!

Deci, Delaney s-a răzgândit puţin în privinţa împărţirii carţilor pe serii (principale şi adiţionale), astfel că EU SUNT GRIMALKIN va face parte din seria adiţională POVEŞTILE VRACIULUI, din care mai fac parte AMINTIRILE VRACIULUI, POVEŞTILE VRACIULUI: VRĂJITOARELE (publicate şi la noi), BESTIARUL VRACIULUI, EU SUNT GRIMALKIN şi EU SUNT ALICE.

Oricum, tot umblând astăzi pe net am dat peste ceea ce va fi cu siguranţă coperta pentru EU SUNT GRIMALKIN în România:

“Eu sunt Grimalkin şi i-am ales deja pe cei pe care-i voi ucide…”

Grimalkin şi-a făcut o adevărată obsesie din dorinţa a-l distruge pe Diavol, vinovat de brutala asasinare a fiului ei.

Alăturându-şi forţele cu cele ale Vraciului şi ale ucenicului său, Tom, este acum pe fugă, iar misiunea ei s-ar putea dovedi mortală; trebuie să înlănţuiască spiritual Diavolului odată pentru totdeauna, cu orice preţ.

Prin urmare, CRONICILE WARDSTONE vor avea un total de 10 cărţi în seria principală, plus cele 5 adiţionale.

Până una alta a apărut coperta americană pentru cartea a noua, SPOOK’S BLOOD, sau SÂNGELE VRACIULUI, copertă care, bineînţeles, nu va fi folosită la noi. Totuşi, nu se poate spune că nu arată grozav.

Timpul se scurge pentru Tom Ward. Bătălia sa finală împotriva Diavolului se apropie, iar ucenicul Vraciului nu s-a simţit niciodată mai nesigur în misiunea sa. E singur şi înfricoşat, iar Diavolul plănuieşte să-l trimită pe cel mai puternic dintre servitorii săi după el – Sisicoi (stupid nume!), un Zeu al Vampirilor (din România!) mai feroce decât orice a înfruntat vreodată. Tom trebuie să-şi pună la bătaie propria viaţă pentru a împiedica bestia să pătrundă în această lume, realizând în acelaşi timp că distrugerea finală a Diavolului ar putea implica un dacrificiu mai mare decât şi-ar fi imaginat vreodată… Aceasta este seria de cărţi care a inspirat fimul “The Seventh Son” (“Al şaptelea fiu”), ce va apărea în curând, avându-i în rolurile principale pe Jeff Bridges, Ben Barnes şi Julianne Moore.

Şi că tot veni vorba de film, el îşi va face debutul în cinematografele din Statele Unite pe data de 18 octombrie 2012 (asta dacă cei de la Warner Bros, care deţin drepturile de ecranizare, nu-l mai amână) – trebuie să admit că am mari aşteptări de la cei de la WB. Cu Harry Potter au reuşit să nu o dea în bară, aşa că să sperăm că vor menţine linia.

50 thoughts on “CRONICILE WARDSTONE 9 + coperta pentru cartea adiţională EU SUNT GRIMALKIN!

    • Am citit I AM GRIMALKIN. Cred ca e cea mai buna carte din serie (daca nu, in orice caz, cea cu cea mai multa actiune). De abia astept BLOOD!

  1. Nu stii cand apar Eu sunt Grimalkin , Eu sunt Alice , Bestiarul Vraciului si Sangele Vraciului in Romania?Am incercat sa le citesc in engleza,dar nu inteleg toate cuvintele…ceea ce ii stirbeste din farmec

      • Adevarat,Bestiarul trebuia sa apara de mult timp,oricum am citit primul capitol din Grimalkin si cred ca o sa-l citesc in engleza,Bestiarul Vraciului in engleza unde il gasesc?Am cautat o gramada,dar nimic.

  2. Tocmai am terminat de citit Spook’s Blood in engleza.Am inteles totul aproape perfect.Nu stiu de ce imi faceam griji.Acum astept sa apa Slither’s Tale,si bineinteles ultima carte,desi sunt dezamagit ca Delaney vrea sa incheie povestea lui Tom Ward ar fi fost inca multe lucruri si evenimente de relatat,precum viata lui Tom ca vraci al tinutului,cand va avea un ucenic, si ce se va intampla pana la urma cu Alice…Eu cred ca Delaney nu “o va lasa sa moara”,as fi fost curios cum ar fi decurs viata unui vraci alaturi de iubita lui,dat fiind faptul ca vracii de obicei nu-si iau neveste…Cine stie poate Delanet se va razgandi si continua povestea…Eu asa sper…

    • Inca am speranta. Daca e s-o luam asa, nici la HP8 nu au respectat prea mult cartea si a iesit un film grozav. In general Warner angajeaza persoane cu talent, asa ca cine stie? Poate sa iasa un film excelent sau, mai putin probabil, o dezamagire totala. Ramane de vazut. Iar cu modificatul cartrii intai…. sincer, ma asteptam. Scopul principal sunt incasarile si obtinerea unei continuari, iar prima carte nu are chiar atat de multa actiune si e destul de simpluta si de mica.

  3. Nu fi asa sigur…I am Grimalkin si Bestiarul sunt programate pentru anul asta,iar Grimalkin e programata sa iasa in Noiembrie

  4. CItez:”Buna ziua!

    Din informatiile pe care le avem , acest titlu este propus pentru editare in luna noiembrie dar o data sigura nu stiu sa va spun.

    Pentru mai multe detalii , vizitati site-ul nostru.

    Multumesc,
    O zi placuta
    Claudia Cristescu-operator facturare comenzi online”-Pentru Grimalkin

    Pe wikipedia scrie ca grimalkin si bestiarul sunt programate pentru 2012 ,iar sangele trebuie sa apara pe la inceputul lui 2013

  5. Inseamna ca e sigur daca au postat pe situl oficial. Ma bucur ca o sa fie verde ca deja ar fi fost prea multe albastre una dupa alta..

  6. Aaaaaah ! Ce fericit sunt, macar stim ca Grimalkin o sa iasa in ianuarie, pe 18.
    O sa fie interesant sa vedem cum o sa fie in verdele asta.
    Acum sa speram ca Sangele o sa iasa cel tarziu in iunie, astia de la Corint ne-au invatat deja cu asteptari luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuungi.

  7. eu zic ca mai bine nu asteptati alte carti de la vraciul anul ce vine inafara de grimalkin.cel mai probabil o sa fiti dezamagiti.

  8. Daca mai iese si Bestiarul in perioada ianuarie-iunie 2013, inseamna ca Sangele va iesi prin septembrie poate. Doamne fereste, cartea a iesit in Anglia de atata vreme !

  9. Daca Sangele nu iese in 2013, cred ca nici n-ar mai trebui sa vorbim despre ultimele carti (Alice si ultima carte). Cine o stie cand mai ies si astea ?

  10. Corint zice initial pe site ca o fie lansata “Aliata Vraciului”(ce ciudat suna) in 17 ianuarie, iar acum, pe site scrie ca va fi lansata in 31 ianuarie.. Cat mai au de gand sa amane oamenii astia ? :(

    • Ma dureaza ceva tradusul+tiparitul si pe linga asta birocratia cu contracte aprobari si toate chestiilea astea dureaza ceva…

  11. Da ma da da-o dracului de treaba, nu ar trebui sa dureze asa de mult.. De cat timp o aparut in anglia si-n state, asa greu le e s-o traduca si tipareasca ? O si lungesc pana la dumnezo’..

  12. da ai si tu dreptate da sa fim seriosi le pasa o secunda cuiva de noi (cititori) singurul lucru important pt ei e sa mulga cati mai multi bani de pe urma acestor carti…

    • tocmai deaia ar trebui sa le publice cat mai repede dupa aparitia in celelalte tari pentru ca au piata de desfacere, sunt destui cititori ai cronicilor din cate stiu eu.. stiu ca noi asteptam cu sufletu’ la gura

  13. Apropo, mai stie cineva ceva despre iesirea “Sangelui” in romana ? Cartea a iesit in UK de un an jumate… Am auzit despre o iesire in franceza in mai 2014 iar data lansarii lui “Grimalkin” in Franta a fost tot in ianuarie, ca la noi. Asadar, inca 5 luni de asteptare ? Aproape doi ani dupa iesirea englezeasca ?

Lasă un răspuns

