Leapsa de la Silvana!

Nu pot sa va spun cat de fericit am fost cand am primit acesta Leapsa… prima din viata mea! Ciudat cum niste lucruri mici pot aduce atat de multa bunastare. Sute de multumiri Silvanei pentru acest neasteptat cadou!

1. Ce ai recomanda (si de ce) unui dezamagit in dragoste?

L-as sfatui sa citeasca Christine de Stephen King. De ce? Pentru a vedea ca dragostea nu poate fi doar dezamagitoare, ci si distructiva, misterioasa, inspaimantatoare. Si poate ca asa va vedea din alt unghi propria problema.

2. Ce ai recomanda (si de ce) iubitului/iubitei?

Hmm, greu de spus dat fiind faptul ca momentan nu am pe nimeni.

3. Ce ai recomnada (si de ce) celui mai bun prieten?

Cu siguranta seria Harry Potter, pentru ca ca e imposibil sa nu o iubesti!

4. Ce carte ai recomanda (si de ce) unui copil de 10 ani?

Probabil ca seria Cronicile Wardstone, din cauza ca e scrisa impecabil si totodata poate fi considerata o lectura usoara.

5. Ce carte ai recomanda (si de ce) unui mare aventurier calator?

O calatorie spre centrul pamantului… recomandarea asta nu cred ca mai are nevoie de explicatii suplimentare.

6. Ce carte ai recomanda (si de ce) unui dusman cunoscut?

Greu… Cred ca raspunsul ar fi Dictionarul Oxford Explicativ al Limbii Engleze. Este foarte interesant si cine stie, poate lasam dusmania la o parte.

7. Ce carte ai recomanda (si de ce) unei persoane care nu iubeste lectura?

La asta chiar pot raspunde cu usurinta: Cartea neagra a secretelor. De ce? Pentru ca fratele meu uraste lectura, dar cu toate acestea i-a placut!

8. Ce carte ai recomanda (si de ce) unuia cu nasul pe sus?

Sa-i recomand o carte?! Ma indoiesc ca as intra pana si in discutie cu el…

9. Ce carte ai recomanda (si de ce) celui/celei care apare primul/prima pe lista ta de blogroll?

Primul care apare pe lista mea de blogroll este Shauki… si nu cred ca am ajuns inca in pozitia de a-i da eu recomandari; poate invers.

10. Ce carte ai recomanda (si de ce) unuia care crede ca le-a vazut pe toate in viata?

I-as recomanda cele 12 volume din History of Middle-Earth ale lui Tolkien. Si i-as sugera sa se gandeasca mai bine inainte de a face asemenea afirmatii!

Leapsa va fi data mai departe urmatoarelor persoane (chiar daca nu au toate bloguri):

Shauki (stiu ca ai decis sa iesi pentru o vreme din activitate, dar cred ca aceasta Leapsa te va inveseli)

– DianaT (chiar trebuie sa-ti faci un blog cat mai curand)

Wikilife (sper ca vei accepta, dat fiind faptul ca blogul tau este de-a dreptul uimitor)

6 thoughts on “Leapsa de la Silvana!

  1. Mi-a plăcut răspunsul de la prima întrebare, chiar nu mă așteptam. Dar referitor la cei cărora nu le place… nu cred că merge în mai mut de 1% din cazuri. Am încercat… nu le place nu le place…

    o-pa.. mă contrazic. Nici mie nu mi-a plăcut și totuși a fost cineva care m-a făcut să îmi schimb părerea. Deci… da, se poate😀.

  2. Niciodata nu mi-a placut sa fiu in centrul atentiei, iar un blog asta insemna, deoarece te adresezi persoanei respective, oricum incepe si scoala asa ca nu o sa am prea mult timp(ultimul an, in sfarsit),multumesc mult pt leapsa(prima din viata mea). Ps: pai cu un blog ca al tau, al Silvanei,si a lui Shauki ce imi mai trebuie si mie unul😀 .

  3. imi place raspunsul la 7:d…nu stiam k exista History of Middle-Earth si mai ales k are 12 volume…sunt cumva si traduse in romana, desi nu cred…?

Lasă un răspuns

