FETIS de Tara Moss

Dupa aceasta pauza uimitor de lunga, am decis sa revin pe blog… Cei care considera ca doua-trei zile reprezinta un interval de timp scurt nu o sa inteleaga ce am vrut sa spun inainte sau ce voi spune in continuare. Oricum… Treaba sta in felul urmator. Desi inca mai sunt putin suparat pe editura Corint (spun putin pentru ca sunt genul de om care iarta destul de repede, la naiba, nu am ales eu sa fiu asa si uneori chiar as fi vrut sa pot sa port pica mai mult timp, dar sa revenim la subiect :)) am citit o carte aparuta sub sigla editurii lor. Sa stiti ca totusi ceea ce a dus la procurarea acestei carti a fost mai mult o intamplare. O reducere neasteptata, o decizie luata in cateva fractiuni de secunda, pe care am ajuns sa o regret cateva minute mai tarziu, lucru ce s-a dovedit a fi una dintre cele mai prostii pe care le puteam face. FETIS este unul dintre cele mai bune thrillere citite vreodata.

FetisIn cazul in care veti citi aceasta carte (pentru numele Lui Dumnezeu, cititi-o, e fenomenala!) veti afla povestea Makedde Vanderwall, o femeie „frumoasa, nemaritata, model international si studenta la psihologie judiciara”. Totul incepe cand Mak este chemata in Australia la o  sesiune fotografica. Aici ar fi trebuit sa se intalneasca cu Catherine, cea mai buna prietena a ei… si o inalneste intr-un fel… sfartecata in niste tufisuri din apropierea locului unde avea loc sesiunea foto.

Si de aici incepe totul. Il intalneste pe Andy Flynn, detectivul ce se ocupa de crimele ucigasului fetisist. Pe langa faptul ca intre cei doi se incheaga o idila periculoasa, crimele si sadismul ucigasului ce se pare ca ataca numai femeile ce poarta pantofi cu toc cui apar la tot pasul. Totul se dezvolta intr-un ritm ametitor, mortile sunt din ce in ce mai violente si mai brutale, sadismul din ce in ce mai accentuat si jocul psihologic din ce in ce mai intens.

Lantul de agonie si suferinta se strange usor-usor pe parcursul romanului in jurul lui Makedde, dragostea pentru detectivul Flynn devine o problema atat pentru ea, cat si pentru partener, psihopatul devine obsedat de ea si este atrasa in jocuri din ce in ce mai periculoase, pana ce ajunge chiar ea in fata bisturiului nemilosului criminal.

Cartea nu este recomandata celor slabi de inima, asta doar in cazul in care nu vor sa faca un atac de cord😀 TARA MOSS descrie excelent atat scenele pline de violenta cu care se confrunta politia australiana, cat si dedesupturile lumii modei, construind un tablou incredibil de credibil asupra lumii.

Si dupa ce am citit aceasta nemaipomenita carte sunt gata sa-i dau dreptate lui Neil Spark de la Melboune Weekly care afirma urmatoarele: „Intriga si suspans. Iubitorii de thrillere vor fi incantati.” Eu sunt mai mult decat incantat, sunt extaziat.

Si in momentul de fata ma bucur nespus ca o data cu FETIS am cumparat si SPLIT, continuarea aventurilor frumoasei Makedde Vanderwall.

Titlul original: Fetish

Titlul romanesc: Fetis

Autor: Tara Moss

Edituara originala: Harper Collins Publishers

Editura romaneasca: Leda (parte componenta a Grupului Editorial Corint)

Traducator: Sorin Voinea

Continuare: Split

Nota data de mine: + + + + si 1/4 (din 5)

12 thoughts on “FETIS de Tara Moss

  1. pai hm… Agatha Cristie cu ale mele 4-5 încercări m-a dezamagit… Gillian Flynn cu Obiecte ascuțite the same. Singura care mi-a plăcut real a fost Indicii anatomice a Oanei, așa că ce șansă are Fetiș?

  2. Cartea pare asemănătoare cu „Bikini ” de James Patterson și Maxine Paetro, apărută la RAO.E tot despre modele omorâte de un criminal sadic😀
    Ti-o recomand.Mie mi-a plăcut.

      • Ma bucur ca ți-au plăcut recomandările mele.Sper sa-ți placa și aceasta carte.E foarte asemănătoare cu „Fetis” deci sa nu crezi ca ai deja-vu-uri când o citești(mie asa mi se întâmplă când citesc cărți foarte asemănătoare)😀

Lasă un răspuns

