Idei, ganduri, carti si scoala…

Chiar trebuia sa apara si cuvantul acela din coada, nu-i asa? Da, trebuia, desi nu mi-a facut deloc  placere sa-l adaug! Dar asta e, pana la urma o sa inceapa acea chestie care ma bantuie inca de la inceputul acestei luni. Oricum, hai mai bine sa schimbam subiectul ca deja ma simt cuprins de nostalgie. Sa trecem la ceva mai placut cum ar fi… da, ati ghicit, cartile! Partea neplacuta este ca teancul meu de carti creste pe zi ce trece si asta tocmai acum, spre sfarsitul celei mai bune perioade din an. Chiar daca mai sunt mai putin de 48 de ore pana la inceperea EI, sunt destul de hotarat sa mai citesc o carte, chiar daca lectura are sa interfereze in mod inevitabil cu recapitularea de care nu am nici cel mai mic chef. Sa va spun mai bine ce carti primeaza pe lista mea: SPLIT de TARA MOSS, ROMEO SI JULIETA de WILLIAM SHAKESPEARE (aceasta o voi face in primul an de liceu, deci de aceea e printre prioritati), O CALATORIE SPRE CENTRUL PAMANTULUI de JULES VERNE (de terminat, caci am parcurs deja jumatate cu cateva saptamani in urma, dupa care am lasat-o pentru altceva) si in final, CIA – O ISTORIE SECRETA de TIM WEINER. Si acum ca v-am spus numele cartilor as avea nevoie de cateva sfaturi (oricine are nevoie de indrumare macar o data in viata, asta e!). Ce credeti ca ar trebui sa incep mai intai? Astept sugestii😀 !

10 thoughts on “Idei, ganduri, carti si scoala…

  1. Romeo şi Julieta se face în clasa a noua? De când? În afară de Rebreanu, Moromeţii şi puţin din Eliade, bibliografia de liceu este oribilă. Din ceea ce ai scris tu acolo, clar FETIS de TARA MOSS. Lectură plăcută! Încercaţi-l şi pe Michael Crichton. Ultimul post de pe blogul meu îl are ca principal subiect.

  2. Romeo şi Julieta.. o vei citi repede. Eu, romantica incurabilă am rămas paff la unele rime. pe Jules Verne îl mai ai doar de terminat, deci termin-o.. Am o obsesie cu cărţile neterminate căci am senzaţia că nu le pot trece pe lista mea de cărţi parcurse. Mie Jules Verne mi-a plăcut mereu. Ultima carte de-a lui a fost Copiii căpitanului Grant.. am avut o micuţă problemă căci toate detaliile geografice ale lui Jules Verne mă obosesc şi eu obişnuiesc să îmi blochez mintea la stocarea unor informaţii inutile. Deci, ţi-aş lansa o provocare, citeşte Concert din muzică de Bach de Hortensia Papadat Bengescu. Eu n-am putut. Am lăsat seria pe mai tărziu. Am auzit că se face în liceu şi ţi-ar prinde bine. Se vede că ador clasicii.. hihi :))

Lasă un răspuns

