Leapsa! Leapsa! Leaaaaapsa!

Inca o Leapsa! Daaaaa!😀 Sunt nespus de fericit ca Izel mi-a dat sansa sa raspund unei astfel de provocari. Esti foarte creativa, n-am ce sa zic! De asemenea ii multumesc si Silvanei care m-a mentionat printre cei meniti sa continue aceasta Leapsa. Aceastea fiind spuse, sa incepem!

1. Ce ai face sa salvezi lumea?

Din punct de vedere fantezist as inventa o masina care sa transforme tot ce as scrie in realitate. Realist i-as da jos de la putere pe toti netrebnicii aia de politicieni care mint de ingheata apele. Ei, si alte lucruri pe care nu am rabdare acum sa le enumar… ar fi cam 100 de pagini :))

2. Vrei sa ai copii?

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

3. Si suporti ideea de a suprapopula planeta?

Nu cred ca eu suprapopulez planeta. Sunt si altii mult mai… aaa… incompetenti decat mine (sau cel putin asa imi place sa cred, poate ma insel).

6. Cand ai fost in parc ultima data?

Sincer, nu mai stiu… Am pierdut notiunea timpului (din pacate mi-am recapatat-o o data cu venirea „apocalipsei”).

7. Te-ai aplecat sa iei hartiile de pe jos?

Si sa ii las fara munca pe cei insarcinati cu asta?! Nici vorba…

8. Crezi in extraterestrii?

Cred ca da… bine ar fi sa existe; poate am invata cate ceva de la ei!

9. Crezi ca Iisus e martian?

O sa spun „pas”. Asta da intrebare zapacita!

10. Ce crezi ca te asteapta in lumea de dincolo?

Ce as vrea eu: un tron de aur, intr-un castel medieval, construit pe o stanca, deasupra marii… si bineinteles, zeci de regate menite a fi cucerite. Ce ma asteapta cel mai probabil dincolo: haos, agonie, suferinta si o putere de nestavilit, gata pentru a fi preluata! Da, stiu, sunt nebun😀 !

11. Badea-Oreste-Ciutacu sau Cabral-Diaconescu-Guta?

Ia ghici…

12. Bush sau Obama?

I don’t know.

13. Nemira sau Rao?

Greu… foarte greu!  Nemira are o gramada de carti bune, iar Rao il are pe J. R. R. Tolkien. Nu ma pot hotari…

14. E cea mai dementa leapsa ever?

Am impresia ca acum ceva vreme am citit o leapsa chiar mai nebuneasca… dar este cu sigutanta cea mai dementa din cele primite de catre mine!

Multumindu-i inca o data lui Izel pentru oportunitate, am sa enumar persoanele la care va merge aceasta Leapsa:

– Doru

– DianaT

Wikilife

Shauki

9 thoughts on “Leapsa! Leapsa! Leaaaaapsa!

  1. ehee.. ce spui? să continui cu creaţiile de genul? Poate chiar va ieşi vreodată o leapşă adevărată, cine ştie? Cum a fost prima zi de şcoală pentru tine?

    • Prima zi a fost destul de buna! Multe nouatati… sa vedem cum decrge in continuare. Da, asa vrea sa continui cu creatiile de genul.

  2. Multam de leapsa. Poate-mi fac si eu blog saptamana asta. Adica am utilizator rezervat, asa ca sa nu se fure numele (nu ca ar fi unul genial, din potriva :)) ). Pf, a inceput scoala. Cum e latina?

    • latina e nimic. Cel putin la mine asa a fost. Un proiect luat de pe net = 10. Uneori un proiect facut în doi cu un alt coleg care nu avea partener și întreba prin clasă dacă are cineva nevoie de notă. Îmi amintesc că are toate cazurile noastre plus ablativul. O să te pună să înveți câteva cuvinte gen: fată, băiat, casă, familie și să traduci niște texte. Asta dacă nu ești norocos și nu faci repede un proiect despre Roma….

  3. O da, universul numit latinăă ! Îmi place, ce pot să spun? Mai ales de când citesc expresiile în latină ale lui Hugo din Mizerabilii..

    Care dai meditaţii la latină ??

    • Ungo te in regem de oleo santificato in nomine Patris et Fili et Spiritus Sancti, amin. Ăsta e citatul din latină pe care îl ador :X. Te ung rege cu ulei sfințit în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, amin. Zii tu de nu sună 100% Franța:x

Lasă un răspuns

