Leapsa… ura!

Mai inainte de a incepe aceasta Leapsa am sa va marturisesc ca nu pot sa-mi dau seama cum de am avut timp… si chef sa o scriu la o astfel de ora. Liceul ma epuizeaza total (sa speram ca o data cu trecerea timpului lucrurile se vor mai linisti!) si timpul meu liber se reduce la weekend (nici acela complet). Oricum, am sa-i multumesc Silvanei pentru acest prilej – chiar daca am completat Leapsa putin cam tarziu – si o sa incep imediat!

1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai sti cati ani ai?

Din punct de vedere fizic cred ca mi-as da varsta de acum, dar din punct de vedere al caracterului am banuiala ca… m-as apropia de varsta de 7 ani.

2. Ce e mai rau: sa esuezi sau sa nu incerci?

Categoric sa esuez! Urasc – URASC! URAAAAASC! – sa pierd (hai, va rog nu ma criticati… sunt sigur ca toti suntem la fel)!

3. Daca viata e atat de scurta, de ce facem multe lucruri care nu le plac?

Probabil pentru faptul ca ne e teama sa ne asumam riscuri… nu stiu, dar daca as fi in locul unui fost coleg (cu care as fi partial de acord in acest context) as zice: pentru ca suntem tampiti (va rog nu o luati in nume de rau)!

4. Cand ti se pare ca s-a vorbit si s-a facut totul, ti se pare ca ai vorbit mai mult decat ai facut?

Avand in vedere ca sunt de parere ca a face ceva inseamna practica, as spune ca da.

5. Daca moneda nationala ar fi fericirea, cat de bogat ai fi?

Daca vorbim de momentul de fata as fi foarte sarac. Dar daca ne gandim la vacanta, inseamna ca as fi cel mai bogat om din lume!

6. Care este lucrul pe care ai vrea sa-l vezi cel mai mult schimbat la oameni?

Poate prostia… poate…

7. Faci ceea ce ai visat sa faci, sau faci ceea ce faci pentru ca imprejurarile te-au adus aici?

Trebuie sa recunoastem ca intrebarea asta are mai multe fete… Daca se refera la blog as spune ca fac ceea ce imi place.

8. Daca media de viata ar fi doar 40 ani, ti-ai trai viata diferit?

Normal ca DA!

9. Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie?

Vreau sa fac lucrurile cum trebuie. „Lucrurile care trebuie” nu sunt pe gustul meu. Nu fac prea des ceea ce trebuie!

10. Daca ar fi sa oferi un singur sfat unui copil despre viata, care ar fi acela?

Hmm… L-as sfatui sa fie cat mai infantil (atitudine pe care, apropo, o consider ca nefiind una negativa).

11. Ce ai prefera sa fi: un geniu stresat sau un prost fericit?

Nici una nici alta: mi-ar placea mai degraba geniu fericit. Dar daca este imperios necesar sa aleg una dintre cele doua variante, as spune „prima”.

12. Ce-ai alege intre amintirile pe care le ai pana acum sau a fi incapabil sa mai ai amintiri de acum inainte?

Simplu: amintirile de pana acum. De ce? Pentru ca am impresia ca cele ce vor aparea in viitorul apropiat nu vor fi foarte fericite.

13. Iti mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani cand erai extrem de nervos si nefericit? Mai are vreo importanta acum?

Chiar daca mi-as aminti (desi nu-mi amintesc😀 ), nu ar mai conta!

14. Care este cea mai frumoasa amintire de-a ta din copilarie? Ce-o face atat de speciala?

Din copilarie?! Cred ca ar fi fost mai corect spus din copilaria de pana acum… pentru ca eu inca ma consider un copil si imi place, IMI PLACE!

I’m imatur,

But i will stay this way forever,

Untill the day i’ll die,

I promise i won’t change

So you better give up!

(SIMPLE PLAN – Grow up)

Si acum, ca sa raspund la intrebare… nu stiu! Am atatea amintiri frumoase!

15. Daca ai castiga un milion de dolari ai renunta la ceea ce faci acum?

Cum sa renunt la scrisul pe blog si celalalt scris?! Niciodata!

16. Cand a fost ultima oara cand te-ai aruncat cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul, desi toti te sfatuiau sa nu incerci?

Cred ca a fost cand am ales profilul filologie… nu mai stiu sigur, am mai spus: nu fac de obicei cea ce vor altii!

17. Cand a fost ultima oara cand ti-ai auzit sunetul propriei respiratii?

Nu imi ascult niciodata propria respiratie… poate doar in caz de urgenta :))

18. Care este lucrul pe care ti-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Ce te opreste?

De fapt sunt doua lucruri… Pe primul nu o sa-l spun, pentru ca fiecare trebuie sa aiba secrete, dar o sa-l mentionez pe cel de-al doilea: sa public. Da, acum o sa credeti ca o copiez pe Silvana, dar cei care ma cunosc mai bine stiu care e adevarul. Ce ma opreste? Timpul.

19. Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti?

Oare exista asa ceva?! Aa, da, exista: sa ma holbez la tavan in bezna…

Leapsa va merge mai departe la oricine o doreste!

8 thoughts on “Leapsa… ura!

  1. Răzvaan! Zi-mi şi mie primul lucru pe care vrei să-l faci dar nu reuşeşti.. te rog .. da, sunt malefică. măcar vârsta noastră închipuită e aproximativ aceiaşi..

  2. as raspunde si eu la toate..da e kam mult…asa k ma rezum la cateva:D
    2. sa nu incerci( app..a sti sa pierzi e o arta)
    3. poate nu din teama de a ne asuma riscuri, ci pt k nu stim decat dupa ce il incepem k nu lucru nu ne place
    10. i-as spune sa nu astepte adolescenta si, apoi, maturitatea, ci sa se bucure de ceea ce are acum (sau nu are -grijile)..iar „infantil” este un cuvand putin cam dur, cam obiectiv, nu reprezinta neaparat o atitudine negatina, cum ai inteles tu
    11. cred k un prost fericit…..dar nu sunt „prost”..asa k…..c’est la vie!
    15. nu, pt k iubesc ceea ce fac acum si ceea ce sunt in acest moment:X:X
    16. ma arunc cu capu’ inainte in fiecare zi…pt k fiecare rasarit prevede o noua provocare
    18. sa risc mai mult…ma retine ratiunea
    19. mai bine decat oricine altcineva …imi traiesc viata:D:D

    pot sa spun k sunt interesante intrebarile…..felicitari pt postare!!!

Lasă un răspuns

