Supernatural (1SR)

Probabil ca inca de la titlu au aparut nelamuriri. Pai sa va explic. SUPERNATURAL este numele serialului… Stati! Stati! Da, si eu m-as intreba: „Despre ce serial vorbeste asta?!”. Dar permiteti-mi va rog sa termin. Deci SUPERNATURAL este numele serialului, iar 1SR inseamna „primul serial recomandat”. In cocluzie, m-am hotarat ca pe langa articolele despre carti (apropo, daca totul merge bine, pana maine seara va aparea si recenzia la SECRETUL CASTELULUI CANT) si despre filme sa mai ofer din cand in cand (nu o sa dau un interval exact de timp) si recomandari cu privire la anumite seriale (bineinteles, cei interesati le vor putea urmarii fie prin intermediul televiziunii, fie cu ajutorul internetului). A, si inainte de a-mi sari in cap, am sa va spun ca o sa ofer recomandari privind numai serialele noastre… cele cu subiect fantasy, bineinteles. Acum ca am trecut si peste acest impediment sa va povestesc despre SUPERNATURAL.

SUPERNATURALDeci, acest serial spune povestea a doi frati, Sam si Dean Winchester. La o varsta foarte frageda mama lor este ucisa intr-un mod misterios (Cum astfel ati putea descrie incinerarea unei femei agatate de tavan de o forta supranaturala?).

Si de aici incepe totul. Vanatoarea, Iadul, lupta… Multi ani mai tarziu, Jessica, prietena lui Sam este ucisa in acelasi mod brutal. Motivatia de a gasi faptasul devine si mai puternica, iar propunerea facuta de Dean lui Sam – dupa ce acesta iesise o vreme din„activitate” – („…saving people, hunting things… family business”) este imediat acceptata.

SUPERNATURALAstfel, cei doi frati pleaca pentru a doua oara in cautarea criminalului, omorand in calea lor tot ceea ce apartine fortelor intunericului. Varcolaci (de fapt Wendigo), vampiri, fantome (iar aici o sa vedeti un lucru foarte interesant cu privire la distrugerea lor – o sa va spun si eu despre ce este vorba in cazul in care o sa fie cineva interesat de asta), demoni si chiar ingeri, toti adversari ai celor doi frati ce ajung sa fie haituiti atat de fortele Iadului cat si de cele ale Raiului (in cazul de fata binele si raul sunt ambele considerate subiecte abstracte, aceste superputeri actionand in functie de propriile interese, netinand cont niciuna de consecinte).

SUPERNATURALCei doi protagonisti, Dean (Jensen Ackles – first and second photo) si Sam (Jared Pedalecki – third photo) trec astfel prin momente mai mult sau mai putin placute… ok, gresesc. De ce? Pai pentru ca 40 de ani petrecuti in Iad nu pot fi incadrati ca fiind neplacuti nu-i asa? Ar fi chiar ridicol. Agonizanti… de fapt nici acest termen nu descrie suficient durerea de a fi „rupt in bucati zi de zi, pana ce accepti sa torturezi alte suflete, sa le faci sa sufere asa cum ti-au facut si altii tie. Am rezistat primii treizeci de ani, dar apoi, apoi nu am mai putut indura si… si am acceptat targul. Nu stiu cate suflete am torturat, dar crede-ma imi pare atat de rau Sammy!… „. Hai, ca daca nici acum nu v-am facut putin curiosi, atunci ma las pagubas!

4Serialul a ajus deja la al cincelea sezon (care se pare ca va fi si ultimul din pacate) din care s-au filmat deja patru episoade, fiecare sezon avand aproximativ douazeci si doua de epidoade. Acum o sa spunti: „Pai ma si plictisesc uitandu-ma la aproape o suta de episoade…” Credeti-ma, nu o sa va plictisiti; de fapt sunt sigur ca o sa va placa mai mult cu fiecare minut care trece!

Si acum, ca sa adaug ceva, am ales sa incep recomandarile cu acest serial pentru ca este unul dintre cele mai bune (nu, este chiar cel mai bun) pe care le-am vazut vreodata!

SUPERNATURALIn privinta vizionarii este ceva mai complicat. Va puteti uita la episoade din sezonul patru in fiecare seara (sau mai bine zis noapte), de luni pana miercuri, de la ora 00:00 pe postul de televiziune PRO TV. Nu va faceti griji: in ciuda orei tarzii, limita de varsta e de 12 ani (desi eu as fi pus-o pe la 16; dar oricum, cine mai respecta in ziua de azi prostiile astea puse de-a dreptul aiurea?!). Chiar daca pentru a urmari este necesar sa stai treaz pana la o ora mai inaintata, credeti-ma ca MERITAAAAA! E exceptional!

Acum probabil ca va mai faceti griji si din cauza ca nu o sa intelegeti nimic din sezonul patru. Nu va ingrijorati. Cei ce au regizat serialul s-au dovedit a fi niste genii, astfel incat inainte de fiecare episod sunt prezentate in cateva minute bazele intrigii – cateva secvente foarte captivante). In privinta celorlalte sezoane cred ca va trebui sa va folositi de internet.

Acestea fiind spuse, va urez vizionare placuta! Incercati, chiar merita!!!

12 thoughts on “Supernatural (1SR)

  1. din serialul ăsta este omul a cărui poză mi-ai dat-o? Ăla cu ochii foarte negrii?

    Aș vrea să mă uit. O să caut pe Youtube, slabe șanse să pot prinde măcar o secundă la TV. Fără yeeey, viața mea e terminată din 14 sept.

  2. hehee`.. eu urmaresc serialul asta de la episodul 1, sezonul 1. :)) deci, nu mi-o luati inainte. Preferatul meu este Dean🙂.. Mai dur, mai mare, mai super.:)) Da, pasiuni de adolescenta. Ce-i drept, e cam tarziu dar ii conving pe-ai mei..🙂 TREBUIE sa-l vad.😀

  3. Am reușit sa vad și eu un episod cap-coada(ep 5 din sez 5).L-am văzut mai mult pt miss Hilton,eram curios(după toate comentariile pe care le-am citit) sa vad cum se autoironizează.Mi-a plăcut:d

  4. Pingback: SUPERNATURAL – sezonul 6! « Book's Kingdom

  5. Pingback: Supernatural « Vlady8

Lasă un răspuns

