In Memoriam

Mai inainte de a incepe as vrea sa spun un lucru: acesta este un blog dedicat cartilor, filmelor, dar si gandurilor mele. Prin urmare avertizez de acum ca nu am chef de comentarii de genul: „Ma, nu mai schimba tematica blogului…” Deja m-am saturat de astfel de comentarii. Daca nu va convine nu mai comentati, ca m-am saturat sa sterg mesaje!

Acum, sa incep… sau nu… sincer, nu prea mai stiu ce vreau sa fac! Cred ca este pentru prima data cand nu-mi pasa absolut deloc daca un articol va interesa sau nu! Am decis sa scriu acest post pentru ca trebuia scris… i-o datoram.

Nu stiu daca cineva a trait experiente asemanatoare, dar… poticneli peste poticneli si tot nu stiu cum sa incep. Oricum, gata, nu-mi mai pasa daca o sa radeti sau daca o sa par ridicol. Asta e mult mai putin important acum!

I have fallen… Am fost in varful lumii, apoi… apoi ce? Durere, multa… si furie nemasurata, care depaseste orice limite ale imaginabilului. Am cazut si a durut! A durut al naibii de tare! In cateva minute eram in propriul meu rai pentru ca apoi sa ajung in iad. Si ce-am facut in final?! Nimic! NIMIC! Am cazut. M-a lovit, l-am vazut, genunchii mei au atins pamantul si s-au murdarit de sange. I-am tinut capul in maini in timp ce el respira din ce in ce mai sacadat. Simteam viata scurgandu-i-se din trup, in timp ce scuipa firicele de sange rosiatic si… si a trecut… A trecut si m-a lasat cu un gust amar… prea amar! Un lucru e sigur: sa vezi moartea cu proprii tai ochi nu e placut, dar cu siguranta este o experienta edificatoare.

Acest articol ii este dedicat, la fel ca si urmatoarele versuri:

I meet you there,

No metter where that takes my to,

I meet you there,

Even if I need you here,

I meet you there!

SIMPLE PLAN – Meet you there

What if I leave the way,

What if I make mistakes,

What if I change the world,

What if I take the blame,

SIMPLE PLAN – What if

4 thoughts on “In Memoriam

Lasă un răspuns

