Supernatural (1SR – continuare)

Da, am sa va povestesc iarasi despre SUPERNATURAL! De ce? Pai pentru ca serialul asta este din ce in ce mai perfect (sa stiti ca stiu ca „perfect” nu are grad de comparatie)! Bineinteles, foarte curand o sa apara si 2SR – aici am nevoie de o opinie: ce ati alege intre TRUEBLOOD si LEGEND OF THE SEEKER? Poate ca unii dintre voi nu au auzit de niciunul dintre seriale, dar atunci vreau pareri obtinute in functie de nume…

Acum sa revin la subiect: am sa va spun cate ceva mai exact despre sezonul al patrulea (pe care il revad; apropo, pozele sunt din mai multe sezoane).

SUPERNATURALTotul devine din ce in ce mai complicat si totodata mai complex.

Puterile lui Sam devin din ce in ce mai mari: acum nu numai ca poate sa exorcizeze demonii cu un simplu gand, dar ii poate chiar distruge, lucru considerat imposibil… si Dean descopera curand acest lucru. Iar explicatia este de-a dreptul socanta: un semi-demon. Iar nevoia lui Sam de sange demonic e din ce in ce mai mare, iar Ruby nu se fereste sa i-o satisfaca.

Dar nici chiar cu ajutorul acestului sange Sam nu poate deveni suficient de puternic pentru a o invinge pe Lilith.

SUPERNATURALAici fac o paranteza: Lilith este primul dintre demonii lui Lucifer. Principalul motiv al razvratirii a fost faptul ca oamenii devenisera preferatii lui Dumnezeu, in defavoarea ingerilor. Vazand aceasta, Lucifer, ca inalt act de tradare il atrage pe unul dintre oameni in pacat… o femeie… Lilith.

Dar nu numai Sam ii rezerva surprize lui Dean, ci si invers. Iata ce spune Dean intr-unul dintre episoadele sezonului 4: „Mi-a placut Sammy, mi-a placut la nebunie sa torturez sufletele acelea!” Pentru o intelegere mai buna cititi aici.

SupernaturalPe masura ce cele 66 de sigilii care opresc eliberarea lui Lucifer sunt rupte, perfectiunea si desavarsirea Raiului devin din ce in ce mai putin palpabile. SUPERNATURAL

Ingerii se dovedesc tot mai indecisi (cel mai bun exemplu fiind Castiel, care nu se poate hotari intre respectarea poruncilor din ce in ce mai absurde si cadere) si chiar dispusi sa se omoare intre ei (aici vorbesc despre Uriel, care doreste ridicarea lui Lucifer, ajugand chiar sa distruga alti ingeri).

SUPERNATURALApar de asemenea si grave probleme intre cei doi frati: Dean, cel profetit sa opreasca Apocalipsa si Sam, cel care vede incapabilitatea Raiului de a duce razboiului si de asemenea vede distrugerea lui Lilith ca singurul mod de a opri totul.

SUPERNATURALAtmosfera devine din ce in ce mai tensionata pana ce se ajunge la o ruptura intre cei doi („Daca iesi pe acea usa sa nu te mai intorci niciodata!”).

SUPERNATURALIar in ultimul episod vizionat aflam ceva foarte interesant:

Sam: Cate sigilii au mai ramas?

Ruby (demon): Doua, poate trei…

Sam: Ce?! Ce tot fac ingerii?

Ruby: Esueaza lamentabil!

Ruby: Si am mai aflat ceva foarte interesant: ultimul Sigiliu nu poate fi rupt decat de primul dintre demonii lui Lucifer.

Sam: Ai vreo idee cine este?

Sam: Asta inseamna ca daca ajungem la Ruby inainte sa rupa ultimul Sigiliu oprim Apocalipsa si Lucifer nu va mai putea niciodata sa evadeze.

SUPERNATURALDeci actiune nonstop si un joc al superputerilor ce poate aduce lumina sau intunericul (desi dupa cum merg lucrurile niciuna n-ar aduce cu adevarat lumina).

Sper ca postul de televiziune Pro TV sa cumpere drepturile si pentru sezonul 5, adica ultimul, pentru ca serialul acesta este cel mai bun ever.

Astept cu nerabdare si urmatoarele episoade din sezonul 5. Si cum sa nu-ti placa un serial care are tot ce-i trebuie?!!

SUPERNATURAL

9 thoughts on “Supernatural (1SR – continuare)

  1. am vazut si eu sezonul 1, 4 si acum 5 din sn. e pur si simplu genial. are de toate. ep 5 din sez 4 chiar a fost foarte inteligent. mi-a placut in mod special ala. acum de-abia astept sa treaca sapt sa ma uit vineri la sn. stii ca saptamana asta a fost pauza nu?

    • Da, stiam de pauza, realizatorii astia ne fierb intr-una! Dar poate e mai bn asa… de abia astept sa aflu cum se termina totul!

  2. Chiar are tot ce-i trebuie sa fie un serial bun.Din păcate nu am timp sa îl vad de la primul episod;poate într-o vacanta.Ce am văzut pana acum mi-a plăcut,chiar și fără sa știu povestea întreagă.Merci de retrospectiva.
    Pt 2SR propun TRUEBLOOD😀 .

  3. Mai, asta cu fantome e mult mai misto realizat. Dar Trueblood e mult mai misto scris. Daca e sa comparam serialele, asta mi se pare mai bun cu fantome, chiar daca nu-l prind eu mereu.

  4. ce sa mai, cel mai tare serial! Sa tot fii in locul lui Dean si al lui Sam, sa te lupti cu ingerii si cu demonii! Exciting!

    Mie mi-a ramas un off, mi-ar fi placut sa iasa ceva intre Dean si Anna, dar din pacate…

  5. superb serialul…No1…merita sa il vedeti cap coada….Si mie mi-a plakut in mod deosebit episodul 5 al sezonului 4.A avut ceva deosebit….in fine va recomand si The vampire diaries…:P:P

  6. Pingback: SUPERNATURAL – sezonul 6! « Book's Kingdom

  7. Pingback: Supernatural « Vlady8

Lasă un răspuns

