Piratii din Caraibe #4: ON STRANGER TIDES

Da, da, DAAA! Dupa ce Doru mi-a reamintit (si cu ocazia aceasta ii multumesc) de aparitia partii a patra din franciza PIRATII DIN CARAIBE, m-am dus imediat pe IMDB si am aflat ceva ce m-a bucurat nespus!

pirates_of_the_caribbean_on_stranger_tides_logoAm gasit data exacta la care se va lansa filmul in USA: 8 Iulie 2011. De asemenea am gasit si numele filmului (care pana acum mi-a fost necunoscut): ON STRANGER TIDES. Daca as incerca o traducere aproximativa ar fi PE MAREE STRAINE. Dar ma indoiesc ca titlul va fi lasat asa. Mult mai probabil va fi ceva de genul PE VALURI STRAINE. Oricum, las la o parte prsupunerile si va spun ca regizor va fi ROB MARSHAL, iar protagonist, desigur, JOHNNY DEEP!

Nu-mi mai ramane decat sa mor de nerabdare pana in 2011!

 

3 thoughts on “Piratii din Caraibe #4: ON STRANGER TIDES

Lasă un răspuns

