MAI INTUNECAT DECAT CREZI apare la Gaudeamus!

Pe langa cartile de la Corint Junior ce vor aparea la targul de carte Gaudeamus – carti prezentate de amicul Shauki – vom avea parte si de cateva lansari din partea editurii Leda, dintre care cea mai interesanta mi s-a parut MAI INTUNECAT DECAT CREZI de JACK WILLIAMSON.

Desi a aparut deja pe site-ul Corint, romanul va avea debutul oficial la Gaudeamus, alaturi de alte carti pe care le puteti gasi pe acelasi site. Intr-o traducere de Monica Taliu, MAI INTUNECAT DECAT CREZI are 368 de pagini de format 13/20.

Profesorul Lamarck Mondrick s-a intors din indepartatele deserturi asiatice cu o ciudata si sinistra lada… dar inainte sa poata dezvalui lumii uluitoarea sa descoperire, ceva l-a redus la tacere pentru totdeauna.

Și in vreme ce vaduva lui Mondrick ajunge intr-un sanatoriu, iar asistentii lui incep sa moara pe rand, ziaristul Will Barbee, fost student al lui Mondrick, descopera o conspiratie ce ameninta intreaga rasa umana.

Oare exista cu adevarat vrajitori, si cine este Fiul Noptii? Va putea Barbee sa se impotriveasca sinistrului complot, sau se va lasa atras in el, intr-un chip inimaginabil?

 

Ce parere aveti: o coperta ca aceasta vinde cartea, nu-i asa🙂 ?

P.S. – Am inceput lectura la CIRCUL FANTASIA de MARGARET MAHY, asa ca in curand va aparea si o recenzie!

 

5 thoughts on “MAI INTUNECAT DECAT CREZI apare la Gaudeamus!

  1. Circul Fantasia nu mi s-a părut extraordinară, o fi și din cauza momentului când a fost citită. Mă rog.
    Coperta aceea îmi trezește un sentiment de deja-vu. Nu știu dacă o să o iau… Mă interesează partea cu Fiul Nopții… dar în rest subiectul nu mă atrage.

Lasă un răspuns

