Ajutor, va rog!

Va cer ajutorul intr-o chestiune de viata si de moarte🙂 . Ce credeti, ce ar trebui sa incep mai intai, dupa terminare cartii TUNELE 3: IN CADERE LIBERA – romanul acesta este exceptional, o sa il devorez in timp record – la care am terminat deja prima parte?

1. SFIDAREA de SUZANNE COLLINS

2. CIRCUL FANTASIA de MARGARET MAHY (la care nu am apucat sa citesc decat 50 de pagini pentru ca apoi a sosit – neasteptat de repede, spre fericirea mea – TUNELE3)

3. SPLIT de TARA MOSS (pe care am tot amanat-o atata timp…)

4. QUANTICO de GREG BEAR

5. THE BOOK OF LOST TALES VOL. 1 de J. R. R. TOLKIEN

6. EVADATE DIN CASTELUL CANT de K. P. BATH

7. REGINA MARGOT de AL. DUMAS

8. DUNE de FRANK HERBERT

9. THE GREAT GATSBY de F. SCOTT FITZGERALD

10. UN VEAC DE SINGURATATE de GABRIEL GARCIA MARQUEZ

11. THE LORD OF THE RINGS de J. R. R. TOLKIEN (de recitit a treia oara pentru ca maestrul TOLKIEN scrie exceptional)

Nu-i asa ca este greu de decis?

14 thoughts on “Ajutor, va rog!

  1. LOTR nu mai reciti. As fi scris cu majuscule tot dar ar fi fost inestetic. Nu mai reciti. Nu merită. Gata, ai terminat cu el, mai departe.
    Sfidarea, clar.
    Nu te-aș sfătui să iei Dune, cel puțin nu acum, se vede că ai multe altele în față și cred că îți vor face cu ochiul când vei fi la jumătate.
    Regina Margot e drăguță, dar mai drăguț e filmul, ăsta nou care s-a făcut:))
    THE BOOK OF LOST TALES….nu am auzit, dar ar fi printre posibilități, după Sfidarea.

    Deci stai puțin că vorbec mult și fără sens.

    1. Sfidarea.
    2. The book aia…
    3. Split să termini repede că am văzut că e mică
    4. Dune

    • Of, de ce est asa de rea?!😀 Tolkien e un maestru nemuritor, nu poti sa-l dai la o parte cu una cu doua! Ms pt recomandare, intr-adevar o lista bine facuta!

    • Da, o sa incep cu Sfidarea cred, cred… Oricum, ms de recomandare, daca tie ti-a placut atat de mult, inseamna ca e intr-adevar exceptionala!

  2. Mai Razvan, te credeam mai istet. Cum POTI sa pui asemenea intrebari???

    SFIDAREAAAA – looogic.😀

    Eu tocmai am ajuns la partea a patra din Tunele 3. Daca n-ar fi tezele saptamana viitoare…😀

    • Scuze, nu am mai intrat pe net sambata… Nici la mine nu a ajuns Sfidarea si aproape am terminat Tunele… ma rog, mai am putin. Chestia e urmatoarea: voiam sa stiu ce sa citesc dupa Sfidarea!

  3. CLAR sfidarea:)
    si gandeste-te ca eu nici macar n-am citit-o inca:)
    adica am citit doar un miiiiiic fragmentel si o ador:)

  4. de recitit a treia oara:O:O:O…eu am citit primul capitol din primul volum…( de doua ori ) si atat:D…dar acum vreau sa o citesc k imi place mult ( mai ales filmele ), dar dak ar fi mai mult timp…:D…park cu cat o aman mai mult cu atat imi place mai mult

Lasă un răspuns

