NEW MOON (LUNA NOUA) – ecranizare dupa romanul lui Stephenie Meyer

In sfarsit mi-am facut si eu timp sa vizionez NEW MOON, ecranizarea celui de-al doilea roman din seria AMURG, scrisa de STEPHENIE MEYER. Ce sa spun? Un film dragut, mai bine realizat decat primul si cu o viziune mai intunecata de a privi lucrurile.

Se poate recunoaste imediat maturizarea personajelor, in special a Bellei, care nu mai este atat de… impiedicata. Chiar daca nu in totalitate, se respecta jocul psihilogic prezent in carte, ceea ce m-a bucurat nespus. Cu toate acestea despartirea dintre Bella si Edward se face cam brusc.

Cel mai mult marturisesc ca mi-a placut jocul interpretat de Alice. Corect, convingator, neasteptat!

Cu toate acestea sunt cateva lucruri care iti atrag imediat atentia. Unul dintre acestea ar transformarea lui Jacob. Desi in carte este foarte bine subliniat faptul ca in timpul repararii motorului Bella il vede pe Jacob din ce in ce mai dezvoltat din punct de vedere fizic, lucrul acesta nu apare – sau parea prea putin – in film.

Un alt lucru batator la ochi apare in confruntarea cu familia Volturi. In film, Edward este aproape ucis, totul luand proportii exagerate fata de carte, unde nu este chiar atat de multa actiune. Si daca tot am ajuns aici, tin sa mentionez un lucru: actorii alesi pentru a-i interpreta pe Aro si Jane sunt surprinzator de bine nimeriti.

Trecand peste aceste inconveniente – si altele mai mici – filmul este placut si, in primul rand, bine realizat.

Va urez vizionare placuta!

14 thoughts on “NEW MOON (LUNA NOUA) – ecranizare dupa romanul lui Stephenie Meyer

  1. Eu preferam sa fie scena din carte la fel de spectaculoasa ca cea din film. In carte a fost cam… (:| … Meyer si luptele ei „psihologice” :)).

    In mare a fost bun, asa zic si eu. Si nu imi imaginez cum ar fi putut sa-l creasca pe Jacob….😀

    • de acord cu tine… ar fi fost mai frumoasa scena aia cu lupta dak ar fi fost shi in carte asa cum e in film. Oricum mie cel putin mi-a placut foarte mult filmul, mai ales ca e mult mai bine realizat decat primul.

  2. mie mi-a placut cartea, desi este putin cam prea dramatica…mi-a placut si filmul; a respectat cartea mai bine decat prima ecranizare. ai dreptate in privinta modificarilor aparute in comparatie cu cartea,dar Doru are dreptate:nu stiu cum ar fi putut sa-l faca pe Jacob ”mai mare”…

  3. Ehh.. mie filmul mi s-a parut totusi mai plictisitor decat celalalt.

    Sau poate ca probabil vazusem jumatate din film deja prin trailere si fotografii si am facut singura legatura.. poate pentru că l-am aşteptat prea mult. dar mi-a placut, ce alt lucru pot eu spune despre twilight??

      • :)) Poate nu este mai plictisitor, dar in orice caz, accentul s-a pus mai mult pe actiune, pe varcolaci… eu ma indragostisem de aceasta serie pentru ca reflecta gandirea unei simple adolescente. Oricum e super, am avut eu o impresie mai ciudata ..

  4. Am apucat și eu sa-l vad.Cam mult a durat🙂
    Ce pot spune😕
    Mi-a plăcut mai mult decât primul(schimbarea regizorului a fost o decizie înțeleapta) dar totuși nu destul de mult.Singurele scene care mi-au captat atenția au fost cele din Italia.Pana și cartea m-a plictisit pana aici.

Lasă un răspuns

