DEATH NOTE (2SR)

Da. Aşa e. În sfârşit am revenit şi eu cu un articol care are în titlu literele „SR”. Pentru cei ce au mai vizitat blogul, alegerea mea, deşi nu este previzibilă, nu se poate spune că este surprinzătoare. Probabil că atunci când am hotărât să scriu acest gen de articole am uitat să vă spun că alegerile mele pot include şi seriale anime (tocmai de aceea ar trebui să vă aşteptaţi în curând la recomandări ca BLOOD+ sau BLEACH).

Ştiu că nu m-am ţinut de cuvânt (am zis prima oară că scriu despre TRUEBLOOD), dar chiar nu am timp să urmăresc decât ce este la televizor. Calculatorul este rezervat pentru scris!

Acum, revenind la excepţionalul serial manga anime DEATH NOTE, puteţi găsi câteva informaţii interesante aici.

Astăzi, când am dat o căutare pe Google – DEATH NOTE -, am fost surprins să descopăr zeci, poate chiar sute de fan-site-uri.  Cu toate acestea, pentru a găsi nişte imagini mai speciale pentru această postare, am căutat pe net timp de cam o oră. Dar cred că o să vă placă… sau cel puţin aşa sper!

Şi tot căutând poze am aflat lucruri extrem de interesante, cum ar fi că există 13 volume sub forma unui fel de benzi desenate, după care s-a realizat serialul DEATH NOTE.

Povestea, ce se învârte în jurul uluitorului carnet al morţii, devine din ce în ce mai interesantă şi mai plină de răsturnări de situaţie. Pentru cei ce nu au urmărit încă niciun episod, aveţi în imaginea de mai jos câteva dintre regulile carnetului morţii.

Tot mai multe personaje fascinante îşi fac apariţia, poate cel mai semnificativ fiind Misa Amane, cel de-al doilea Kira, care deţine şi ea un carnet. Ba mai mult, în schimbul a jumătate din viaţă, deţine şi puterea ochilor Shinigamii (care pot dezvălui numele oricui se află în raza lor vizuală). Misa, o fană înfocată a primului Kira, acceptă să fie folosită de acesta drept armă, devenindu-i iubită.

Conflictul cu L devine tot mai intens, provocându-i serioase probleme lui Light, dar si Misei. Totuşi, un lucru rămâne neschimbat: caracterul unic al lui Ryuk, Shinigami-ul lui Light.

A, şi poate că cele mai interesante poze pe care le-am găsit, sunt cele care ilustrează diferite trăsături de caracter ale lui Light. Cel puţin mie mi se par de-a dreptul extraordinare!

(Titlul acestei imagini mi s-a părut foarte… hmm, plăcut! – Dead all around)

(Light wins)

(New world of Light)

(My favourite – Kira)

(No comment!)

(Light confident)

(Aici nu vă spun nici mort! Va trebui să ghiciţi!)

În concluzie, urmăriţi DEATH NOTE şi Animax!! Trust me, is awesome!!!!

12 thoughts on “DEATH NOTE (2SR)

  1. well, sa stii ca si eu urmaresc Death Note de ceva vreme( a fost unul dintre primele mele anime-uri😀 ) si e cu adevarat uimitor. O poveste asa de impresionanta si cu personaje pe masura. Si chiar daca ma enerveaza, Light a fost mereu preferatul meu- e fascinant.🙂

  2. Pingback: Misa Amane « Book's Kingdom

  3. Pingback: Special rock day! « Death Note

  4. eu am vazut o mare parte din serial aproape numi venea sa cred ca L si KIRA(Light) au murit . nici nu stiam cu cine sa tin

Lasă un răspuns

