Top 10 cărţi citite în 2009 şi mulţumiri!

Da, sper că acest top va deveni o tradiţie! Trecând peste unele lucruri, anul 2009 s-a dovedit a fi unul bun, plin de realizări. Şi aici ţin să menţionez câteva persoane care mi-au făcut viaţa mai frumoasă şi m-au încurajat, arătându-mi mai multă bunăvoinţă decât aş fi meritat! Chiar dacă o să enumăr aceste persoane pe rând, asta nu înseamnă că o privesc pe una cu mai multă importanţă decât pe alta. Aş vrea în primul rând să-i mulţumesc Oanei, pentru sfaturile ei valoroase şi pentru îndrumare. De asemenea îi sunt recunoscător că mi-a oferit o şansă pentru care, probabil, nu o să-i pot mulţumi niciodată destul! Apoi sunt Silvana şi Izel, sau Izel şi Silvana, care mi-au înviorat fiecare zi cu idei noi şi năstruşnice, din care ideile au curs cu nemiluita. La fel le datorez mulţumiri pentru prietenia pe care mi-au arătat-o, deşi nu am vorbit decât pe net. În continuare voi spune că îi sunt veşnic recunoscător lui Shauki, pentru că mi-a deschis ochii, arătându-mi zecile de regate fermecate ce mă aşteaptă ascunse în hârtie şi cerneală. Doru, mulţumesc pentru entuziasmul arătat, care m-a făcut să citesc mai mult decât mi-aş fi închipuit vreodată că este posibil! Nu în ultimul rând îi datorez recunoştinţă doamnei Didona Rădulescu, pentru bunăvoinţa, ajutorul, înţelegerea şi sfaturile ei nepreţuite! Şi ar mai fi multe persoane, pe care le rog să mă ierte că nu le-am amintit!

Acum topul:

10. THE SILMARILLION de J. R. R. TOLKIEN

9. THE CHILDREN OF HURIN de J. R. R. TOLKIEN

8. ZORI DE ZI de STEPHENIE MEYER

7. CHRISTINE de STEEPHEN KING

6. REGINA ELFĂ de OANA STOICA-MUJEA

5. SFIDAREA de SUZANNE COLLINS

4. EXPEDIŢIA de ANGIE SAGE

3. JOCURILE FOAMEI de SUZANNE COLLINS

2. TUNELE 3: ÎN CĂDERE LIBERĂ de RODERICK GORDON şi BRIAN WILLIAMS

1. ERAGON de CHRISTOPHER PAOLINI

Acum nu-mi mai rămâne decât să vă urez tuturor UN AN NOU FERICIT ŞI PLIN DE ÎMPLINIRI!

13 thoughts on “Top 10 cărţi citite în 2009 şi mulţumiri!

  1. ✯We Wish You a Merry♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪ Christmas♪♫•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*•♫♪We Wish You a Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♥ ♥ ♥We Wish You A Merry ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ………¸¸.•*¨*•♫♪Christmas ♪♫•*¨*•.¸¸♥¸¸.•*¨*•♫♪…………………….And A Happy New Year 4 ALL !♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪..♥ ♥ ♥

  2. Mi-am cumpărat și eu azi Copiii Lui Hurin. Silmarillion o am de vreo luna. Mai imi trebuie doar timp să le și citesc. Cam târziu, dar îți urez si eu un anu nou fericit!

Lasă un răspuns

