About THE HOBBIT and AVATAR…

Deci, după ce am revenit pe bloguri, bineînţeles că am dat o raită şi pe IMDB şi ghici ce: AVATAR a ajuns pe primul loc al filmelor cu cele mai mari încasări ever, întrecând TITANIC. Pe moment am fost foarte supărat, dar mi-a trecut rapid, pentru că pe acelaşi IMDB am descoperit şi alte lucruri.

Da, da, da! Este vorba despre filmul THE HOBBIT! Şi da, sunt veşti foarte bune!

THE HOBBIT, programat iniţial să apară pe la sfârşitul lui 2011, va apărea prin 2012. Sau cel puţin o parte din el. Da, aţi auzit bine, THE HOBBIT va fi împărţit în două filme! Întârzierea e produsă de faptul că New Line Cinema, mirosind potenţialul de-a dreptul gigantic al filmului, l-a împărţit în două părţi şi la introdus pe maestrul Peter Jackson, care a regizat şi trilogia STĂPÂNUL INELELOR, câştigătoare a 17 Oscaruri, a 246 de alte premii şi  a 228 de alte nominalizărim ca şi co-regizor, alături de Guillermo del Toro. Bineînţeles, Jackson a trebuit să rescrie scenariul, aşa că a amânat filmările. Bugetul, cum era şi normal, a crescut. Iniţial, era cam de 200 de milioane de dolari, dar acum a crescut la peste 300 de milioane! Şi, dacă stăm să ne gândim că Peter Jackson a avut la dispoziţie doar câte 94 de milione pentru fiecare parte a trilogiei STAPANUL INELELOR, care a adus încasări de peste 4 miliarde de dolari, să ne imaginam doar ce va putea face maestrul cu un buget de peste 150 de milione pentru fiecare dintre cele două parţi ale THE HOBBIT! Deja unele reviste cataloghează THE HOBBIT ca cel mai aşteptat film al lui 2012, iar actorii pentru film nu au întârziat să apară. Astfel, din filmele STĂPÂNUL INELELOR şi-au confirmat apariţia în noul film al lui Jackson Andy Serkis (Gollum), Ian Mckellen (Gandalf) şi Hugo Weaving (Elrod). De asemenea vor apărea şi o mulţime de hobbiţi din LOTR, foarte probabil fiind chiar cei care i-au jucat pe Frodo, Sam, Pippin şi Merry. Şi, una dintre cele mai plăcute surprize, Oralando Bloom vrea neaapărat să reintre în pielea elfului Legolas. Iar Peter Jackson i-a promis că se va gândi la idee, chiar dacă elful nu apare în romanul scris de J. R. R. TOLKIEN.

Şi, acum probabil că înţelegeţi de ce mi-a pierit supărarea: mă întreb cât o să mai rămână AVATAR pe locul 1… cu siguranţă nu mai mult de doi ani! Nu mă credeţi?! Păi atunci gândiţi.vă ce isterie a stârnit THE HUNT FOR GOLLUM, acel film făcut de fani, cu actori amatori, de 40 minute şi cu un buget de doar 3000 de lire, care doar în prima săptămână de la lansare a fost vizionat de peste 1 milion de ori! Comparaţi cu avantajele de care are parte THE HOBBIT şi obţineţi un succes covârşitor!

Încă un lucru foarte important: nu uitaţi, în această seară, pe PRO TV, de la ora 20:30 filmul ÎNTOARCEREA REGELUI!

Şi că tot veni vorba de PRO TV, ţin să-i felicit pe cei însărcinaţi cu campania de promovare din acest an a filmelor LOTR. Exact aşa trebuie promovat un film care se doreşte a avea o audienţă numeroasă, chiar şi la a cincea sau a şasea difuzare!

13 thoughts on “About THE HOBBIT and AVATAR…

  1. Chiar sunt curios cum va fi noul film, e o poveste diferita. Adica nu mai e Stapanul Inelelor… e… Hobbitul.
    Cat despre succesul lui, sincer, fara suparare, nu o sa ajunga Avatarul. O sa stea mult timp pe locul I, pana mai apare vreo capodopera si o sa se cheltuiasca 300 de milioane NUMAI pt promovare. Avatar mai are putin si face 2 miliarde, si asta fara DVD-uri. Deci imagineaza-ti ca o sa mai creasca. Ce-i drept, Avatar nu a fost o capodopera. Nothing new. Dar a beneficiat de un nume mare, de efecte bune si de un buget considerabil.

    Chiar daca Hobbitul nu o sa fie pe locul I, in top 10 o sa fie cu siguranta.😉

    • Of, ştiu că ai dreptate, dar eu sunt încăpăţânat ca un catâr… chiar mai rău. AVATAR a avut nevoie de promovare, căci e ceva nou, dar THE HOBBIT se bucură de succesul precedent al LOTR, deci de publicitate nu va duce lipsa, plus ca va fi Peter Jackson si mulţi actori din LOTR. Ei, de, sper si eu…

  2. ăăă… deci a fost Avatar… deci urmează Hobbitul… mi se pare că se cam exagerează cu prețurile astea dar mă gândesc că sunt o ipocrită pentru că mintea îmi stă la Cântec de Gheață și Foc. La cum mă știu, o să mă uit pe trailere pe net, câteva secvențe și o să rămân cu promisiunea că o să merg cândva… Dacă nu mă scoate cineva nu merg la film. Trecând peste asta.

    „Iniţial, era cam de 200 de milioane de dolari, dar acum a crescut la peste 300 de milioane! Şi, dacă stăm să ne gândim că Peter Jackson a avut la dispoziţie doar câte 94 de milione pentru fiecare parte a trilogiei STAPANUL INELELOR, care a adus încasări de peste 4 miliarde de dolari, să ne imaginam doar ce va putea face maestrul cu un buget de peste 150 de milione pentru fiecare dintre cele două parţi ale THE HOBBIT!”

    Băi, fraților, de unde aveți atâția bani când sunt țări atât de slab dezvoltate?

    • Ca întotdeauna ai dreptate, dar, legat de Hobbitul, poate ca-s egoist, dar as vrea un buget gigantic… si incasari pe masura!

  3. Presimt parcă numărătoarea inversă. Ai un ceas imens în cameră cu..
    -Timpul până la lansare.. –

    Şi da, chiar vroiam săâţi menţionez faptul că e incredibil cum un film bun mă tot face să plâng, să plâng prosteşte, cu hohote. Cât de mult am plâns. Cât l-am putut înjura pe Frodo Baggins. Săracul Sam. Oh, Sam ! În momentul în care Sam a fost gonit de Froda am ţipat. Am ţipat tare.

    Mă rog, mult succes în război. Războiul de patru luni. Semestrul doi.

  4. Să aibă nu două, ci douăzeci de părți… Poate mă satur și eu de Tolkien și poveștile lui. Deși mă îndoiesc. Bine că l-au repus pe maestrul Jackson la butoane! dar totuși, 2012? Lansarea sper că va surveni înainte de Apocalipsă… așa ar fi frumos, nu?

      • :)) Corect. Sincer să fiu, nici nu vreau să respecte foarte mult cartea. Vreau să fie senzațional, să continue pe linia Stăpânului Inelelor și voi fi fericit 20 de ani de-acum încolo. Dacă voi ajunge să-i împlinesc, desigur.

  5. Pingback: THE HOBBIT and LORD OF THE RINGS « Book's Kingdom

Lasă un răspuns

