Leapşa de la Izel! Daaa!

Daaaaa… sunt mai mulţi de „a”, dar sincer, mi-e o lene de mă doare! Aşa, mii de mulţumiri Izel pentru leapşă! Chiar duceam lipsa uneia! Mersi! Mersi!

Sunt … o persoană – nu şi pentru cei ce mă cunosc bine (Izel ştie) – atât de sadică încât uneori mă surprind şi pe mine. Azi mă gandeam la metode de tortură pentru profi şi nici nu vă puteţi gândi ce am găsit…
Aş vrea … nemurirea mai mult decât orice! Nu, greşesc, tinereţe veşnică! A, plus încă vreo câteva lucruri: putere, glorie eterna (vreau şi eu un în Turnirul celor Trei Vrăjitori!)… şi o baghetă cu miez din pană de Phoenix!!
Păstrez … în gând opiniile celor care contează pentru mine.
Mi-aş fi dorit … o casă în stil victorian în centru Londrei.
Nu-mi place … să fiu comparat cu alţii!
Mă tem … că într-o zi voi ajunge să fiu… uman…
Îmi pare rău … că i-am dezamăgit de atâtea ori pe cei care mi-au oferit o prietenie ce nu aş fi meritat-o niciodată! Şi cu ocazia aceasta îmi cer scuze!
Îmi place … să mă gândesc la mine cu nişte aripi negre ţâşnindu-mi din spate! Să scriu! Să citesc! Să mă contrzic cu profa de română! Să ascult muzică în majoritatea orelor!
Nu sunt … ceea ce vor alţii şi nici ceea ce vreau eu…
Cânt … orice melodie care-mi place, în general Rock, Pop…
Niciodată … nu am să consider că expresii ca „Distruge sau vei fi distrus…”, „A calca peste cadavre…” sau „Scopul scuză mijloacele.” sunt greşite din punct de vedere moral!
Rar … nu gândesc într-un mod egoist!
Nu îmi place de mine … pentru că sunt atât de slab uneori, încât îmi vine să mă pocnesc!
Sunt confuz … când cineva începe să vorbească despre conştiinţă.
Am nevoie … de o lumină la capătul tunelului.
Ar trebui … să fiu mai recunoscător… Sa dorm mai mult (media de somn pe săptămâna trecută a fost de mai puţin de 3 ore pe noapte!)… me and my sister, Izel😀
ŞTIU. Că gândesc greşit, dar nu-mi pasă! Sunt imatur şi voi rămâne aşa pentru totdeauna. Şi întotdeauna voi gândi la rece!

Această leapşă va merge mai departe la oricine o doreşte! Cred că îţi va plăcea foarte mult Wikilife, în caz că te vei hotărî să o completezi.

16 thoughts on “Leapşa de la Izel! Daaa!

    • Am antrenament. De pe cls a 7-ea dorm asa. Nu ma simt obosit, pur si simplu cred ca la un moment dat voi ceda… Ce fac? Multe lucruri: scriu, citesc, net, mess…

  1. Şi da, mă regăsesc în răspunsurile tale atât de bine. Era de aşteptat,
    aşa-i?

    My brother, somnul este o pierdere de timp. Dar nu se spunea că visăm câteva minute pe noapte? De ce să nu dormim doar acele minute? Asta e esenţa. Visul. Imaginarul.

    • Daaa! Doar acele minute. Normal ca era de asteptat!😀 Ca tot veni vb, atunci cand ai mei colegi de cls ma intreaba de ce dorm atat de putin, le sopus ca ei isi pierd jumatate din viata dormind. Eu doar un sfert😀

  2. hahaha, mi-ai adus aminte de noptile mele nedormite de pe tren. eu am o problema cu trenurile, nu pot sa dorm in cele 7-10 ore…si toti dorm ca porcii si eu stau ca Tom cu 2 bete de chibrite sa mi tina ploapele:)) si la destinatie cand toata lumea e fresh eu iubesc toti peretii si toate bancile:))) aceasi imagine o am si cand ti-am citit raspunsul:))) sper ca la tn isi face efectul Redbulul:))

  3. Si tu dormi puțin??Colegii mei spun ca sunt în plin proces de vampirizare😀 .
    Noaptea e superba(mai ales vara când poți sta într-un balansoar în gradina sub cerul liber) pt. a fi irosita cu ceva atât de insignifiant cum este somnul.

  4. Let’s go fuckin hunting, my brother:X

    Proces de vampirizare, auzi. Vampir deja suna fumat.
    Eu si Razvan ne transformam in demoni cu aripi😡.

  5. imi place leapsa asta, mai mult decat celelalte…. e bine că măcar stii ca ar trebui sa dormi mai mult:))…da nu mai zic nimic…ca am ajuns si eu sa dorm doar cateva ore pe noapte. daca te mai transformi si in vampir, e deja prea mult:))… oricum, misto post!

  6. am zis k si raspund la leapsa…asa k…
    sunt… personana care ma cunosc cel mai bine; cu toate astea, nu stiu inca nimic despre mine.
    as vrea… sa raman asa, copil, pe vecie, si sa le pot oferi aceiasi stare si celor cativa care ma fac sa ma simt bine in pielea mea.
    pastrez… amintirea zilei de maine.
    mi-as fi dorit… sa ascult mai mult primavara.
    nu-mi place… sa mi se impuna sa fac un anume lucru.
    ma tem… ca voi uita cum sa visez.
    imi pare rau… ca n-am lasat pe nimeni sa ma cunoasca; ca nu sunt o prietena atat de buna pe cat as vrea.
    imi place… sa ascult muzica, sa scriu, sa citesc; imi place cerul apusului si dimineata de iarna.
    nu sunt… numic altceva decat intruchiparea imperfectiunii. si ma mandresc cu asta!
    cant… de cate ori aud o melodie care-mi place.
    niciodata… nu voi zice „niciodata”. nu voi uita ce-am fost.
    rar… uit sa ma gandesc si la mine.
    nu imi place de mine… pentru ca pun prea mult suflet in prietenii care nu merita efortul; pentru ca sunt lasa si ma razgandesc de o mie de ori.
    sunt confuz… cand petrec timp cu persoane care au falsa impresie ca suntprieteni de-ai mei.
    am nevoie… de mai mult timp ca sa fac ceea ce-mi place; ca sa evadez din cotidian.
    ar trebui… sa fiu mai egoista, sa risc mai mult, sa las mustrarile de constiinta pentru luni diminieata, si nu pentru sambata seara.

    mersi pentru ca mi-ai dat ocazia sa raspund la postarea ta;)

    • Pentru nimic! Eu iti multumesc ca ai raspuns! Chiar eram curios, foarte… Acum am impresia – stranie de altfel – ca te cunosc mai bine…

Lasă un răspuns

