Recomandare: MONSTER REPUBLIC de BEN HORTON

După o altă lungă absenţă… şcoala asta… Oricum, am decis să vă fac o recomandare. Acum puţin timp, tot navigând pe eBay, am dat peste cartea aceasta. Primul lucru care m-a atras la romanul lui BEN HORTON a fost coperta, care arată de-a dreptul excepţional! Apoi acel mesaj: Have you got the guts?

MONSTER REPUBLIC: THE DIVINITY PROJECT a apărut pe piaţa de carte de peste hotare anul acesta şi, fără mirare, se vinde ca pâinea calda!

Tocmai mi-am comandat şi eu cartea şi sper să sosească destul de repede (ceea ce înseamnă în mai puţin de o lună). Promit că imediat ce o primesc o să postez câteva poze cu ea şi apoi, bineînţeles, va urma şi recenzia.

O explozie într-un uriaş centru nuclear. Copii „reconstruiţi” cu fragmente rătăcite din alte corpuri şi implanturi bionice. O armată crescândă, programată pentru a distruge.

„Nu,” şopti Cameron spre monstrul din oglindă. Şi văzu cum îşi scutură capul hidos. „Acela nu sunt eu. Tu nu eşti eu!”

Nu-i aşa că sună bine?

One thought on “Recomandare: MONSTER REPUBLIC de BEN HORTON

Lasă un răspuns

