TARA DUNCAN: cărţi+anime+film

După lansarea din noiembrie (în Franţa) a cărţii cu numărul şapte din serie – TARA DUNCAN: INVAZIA FANTOMĂ

au apărut noutăţi cu privire la seria scrisă de SOPHIE ANDOUIN-MAMIKONIAN şi anume titlul cărţii a opta, deşi – după cum anunţă autoarea – există o mică posibilitate ca acesta să fie modificat: TARA DUNCAN: L’IMPERATRICE MALEFIQUE (TARA DUNCAN: ÎMPĂRĂTEASA MALEFICĂ). Din păcate coperta nu a apărut încă.

În legătură cu data de apariţie a cărţii există două posibilităţi: ori va fi lansată în luna octombrie a acestui an (în Franţa, bineînţeles), ori în luna septembrie, în acelaşi timp cu difuzarea primului episod din serialul anime TARA DUNCAN. Mai jos aveţi un material – mai vechi – de prezentare pentru serialul care va avea, se pare, 26 de episoade – primul sezon.

În final, se aud nişte zvonuri despre ecranizarea cărţilor lui SOPHIE ANDOUIN-MAMIKONIAN, dar sunt numai atât: nişte zvonuri – lucru ce a ţinut să-l menţioneze şi autoarea. Cel puţin deocamdată.

40 thoughts on “TARA DUNCAN: cărţi+anime+film

  1. imi place la nebunie tara duncan,si chiar nu ma deranjeaza ca a schimbat coperta!😀 ……mie imi plac animeurile,deci chiar ma bucur😀 …..si nu cont. cum e coperta. conteaza continutul…..(da , stiu,ati mai auzit asta🙂 )…….abia astept vol. 6! si eu am vazut un ep intreg din tara in franceza….nu stiu daca e primul…dar e tare…daca vreti sa va uitati si voi intrati pe http://www.moonscoop.com si dati la tara duncan si la streaming episodes😉😀

  2. Bine, deci am aflat niste vesti tragice despre cartea a7-a:
    -Robin va muri(omorat de o fantoma) la sfarsitul cartii vom afla ca este inca in viata si ca a deveni interlop(traficant)
    ei bine ultima informatie cu privire la Robin ca traficant nu prea imi vine sa o cred :((

    Toate aceste informati le-am gasit si le puteti citi si voi pe siteul Wikipedia.

    • Nu crede mereu ce citesti pe wikipedia. Da, Robin va fi ucis de o fantoma ( e readus la viata la sfarsitul cartii sau in urmatorul volum ) dar in niciun caz nu devine traficant

  3. Si ce se va intampla cu Eleanora? Ca doar nu ramane moarta… Adcica sper sa nu, pt ca virgula Cal era innebunit dupa ea. Da am citit pe wikipedia ca in vol 7 sau 8 va incerca sa o readuca la viata!

  4. Am auzit ca volumul sapte apare in toamna. Abia astept. Daca vreti mai multe informatii despre aparitia volumului, filmului sau sa vedeti episoadele TD recomand blogul: http://www.taraduncanromania.blogspot.com

    Offff doamne! Abia astept sa apara acest volum si in Romania! Desi am auzit ca va fi putin cam trist fata de celelalte…

  5. Pingback: dieta

  6. salut
    ador catile Tara Duncan
    am citit primele 5 volume
    am auzit ca sunt mai multe dar am cautat prin tot Focsaniul si nu am gasit
    Sititi cumva de unde as putea cumpara celelalte volume?

  7. int-adevar ar fi trebuit sa apara de mult,dar am citit un comentariu undeva in care cineva de la corint spunea ca in martie vor primi traducerea de la volumul al 7 -lea.va dati seama ca va dura ceva pana sa apara si pe site-ul lor si sa poata fi comandata….probabil va aparea prin aprilie…oricum este bine de stiut ca Corint-ul nu a abandonat seria si ca va aparea si acest volum

  8. imi placea mai mult cand avea coperta colorota si scria mai bine la inceput … nu mi place cum e acum gen anime si in fond are deja 17 ani pana la ce parte o sa ajunga la 24 de ani….

  9. Stie cineva cand apar urmatoarele volume? Mai umpic si se implinesc 2 ani de la ultima carte si nu s-a mai tradus nimic…. Mi se pare foarte slinoasa ,sa spun, viteza cu care aceasta serie este tradusa. In Franta, anul trecut, a fost publicat cel de al 11 lea volum, iar la noi se stagneaza tot la al 7 lea. Totusi daca are cineva informatii despre aceasta serie, va rog sa imi raspundeti. Nu cred ca sunt singura persoana care asteapta cu nerabdare urmatoarele aventuri ale Tarei si care se intreaba ce se intampla cu seria aceasta . Am toate cartiele aparute si imi plac la nebunie , dar as vrea sa stiu daca cei de la corint vor continua cu traducerea seriei sau daca sau oprit. Va multumesc antcipat.

Lasă un răspuns

