JUMPER – filmul

Da, da, ştiu! JUMPER devine o obsesie, dar, sincer, nu-mi pasă. Niciodată nu am ascuns faptul ca eu consider majoritatea defectelor calitaţi!

Şi cum aţi fi vrut să nu scriu despre un film ce mi-a plăcut enorm?! Acum un lucru: filmul nu are aproape nicio legătură cu seria de romane a lui STEVEN GOULD, poate doar numele personajelor şi unele întâmplări minore! Aşa că, pentru a nu considera ecranizarea un eşec, am decis să mă prefac că puţinele asemănări cu romanele sunt doar simple coincidenţe😀

Aşa, acum… JUMPER este o adevărată capodoperă cinematografică din mai multe puncte de vedere! În primul rând ar fi jocul ireproşabil al actorilor. Apoi ar fi efectele speciale realizate excelent!

Povestea se învârte în jurul lui David Rice, care, acidental (şi în mod diferit faţă de carte) află că este un Jumper, adică se poate teleporta. Puterile lui Davy sunt mult mai mari ca in carte, el putandu-se teleporta oriunde, chiar si cu ajutorul unei fotografii!

Idila dintre el şi Millie urmează cursul cărţii, însă, spre deosebire de aceasta, tot ce ţine de acţiune este mult mai accentuat! De asemenea, şi caracterul lui David este puţin schimbat: in film este cumva mai nepăsator şi nu atât de sensibil pe cat il descrie STEVEN GOULD.

Suspansul este mărit si prin apariţia altor Jumperi, dar si a unei misterioase „Inchiziţii”, ce îi vânează de sute de ani pe cei cu puteri asemenea lui David.

Dar gata… Uitaţi-vă şi veţi înţelege mai bine! Chiar merită! Eu l-am văzut deja de trei ori şi tot nu m-am săturat!

12 thoughts on “JUMPER – filmul

  1. eu am văzut Avatar o dată și jumătate și m-am cam plictisit la început când știam ce se întâmplă. Tu ai văzut Jumper de 3 ori. Izel a văzut Amurg de DOUĂ ZECI ȘI CEVA DE ORI!!! Recunosc că m-am uitat de multe ori la LOTR, dar pentru că îl dădeau la tv. Recunosc că m-am uitat de multe ori la Singur acasă sau Denis, pericol public, dar era Crăciunul.

    Și totuși, deși mă bate gândul să mai merg încă o dată la Avatar… cu părinții poate, pentru că nu trebuie să piardă așa ceva… am tenebrosul presentiment că nu o să se mai întâmple.

    De trei ori? De ce? Știi ce se întâmplă. Îți pierzi timpul.

    • De ce? Nu stiu, poate pentru ca as vrea atat de mult sa fie eu in locul lui… chiar nu stiu. Am vazut Singur acasa, mai ales primele doua parti de peste 10 ori fiecare si Stapanul inelelor, fiecare parte de cam 30 ori!

  2. Nu am vazut filmul încă(îl voi vedea curând :D) dar am și eu obsesia mea.Am vazut Avatar de 6 ori la cinematograf -se plictisea tipa de la bilete sa ma tot vadă pe acolo.Asa film nu merita piratat😀

    • Ady, fiecare cu obsesiile lui. Ma bucur ca nu sunt singurul… dar recunosc ca am vazut Avatar pana la jumatate si apoi l-am lasat… Poate mai incerc.

      • Eu l-am vazut fără elementul de WOW(cinema de 6,5 lei),3D-ul, și tot mi s-a părut genial.Încearcă sa-l vezi încă o data.Poate a2a oara e cu noroc😀

  3. Pingback: Şi cum am ajuns spre Bâlea Lac?! « Oana Stoica Mujea

  4. Poi… dacă zici așa, nici nu mă mai gândesc să compar filmul cu cartea… LOTR de 30 de ori???? Nu ești sănătos! Eu m-am uitat la Amurg doar de 4 ori😆 Dar mi-a ajuns… Mai bine mai citesc cărțile de două ori

Lasă un răspuns

