Întâlnire scriitoricească…

Şi da, am avut o zi fenomenală! De ce? Păi în sfârşit am cunoscut-o personal pe Oana! A meritat să o bat la cap aproape două săptămâni!

Bineînţeles, au existat peripeţii, începând încă dinainte de întâlnire. Oana vă spune totul aici, inclusiv ce s-a întâmplat după plecare. Încă mă mai prăpădesc de râs!😀

Cred că am pus mai multe întrebări cu această ocazie decât îmi trecusem iniţial pe lista uitată acasă! O, şi încă ceva, Oana are o răbdare de fier. Nu de alta, dar cunosc persoane care mi-au spus „Dar mai taci!” după primele 10 minute de discuţie!

A, şi atât eu, cât şi Andra am primit autograf pe PARFUMUL VĂDUVEI NEGRE!! Da, victorie totală!

Acum vă las, întâlnirea mi-a trezit un chef nebun de scris!

9 thoughts on “Întâlnire scriitoricească…

  1. Pingback: Încântat… « Death Note

Lasă un răspuns

