BICIUL LUI DUMNEZEU + Superofertă Nemira!

Şi astăzi am descoperit o grămadă de chestii grozave!

În primul rând, ţin să vă anunţ că BICIUL LUI DUMNEZEU de WILLIAM DIETRICH, despre care v-am vorbit aici, s-a lansat! O să-i fac şi o recenzie atunci când o să-l cumpăr.

În al doilea rând, Editura Nemira continuă să-şi dovedească valoarea indiscutabilă! Nu mă credeţi? Ia aruncaţi un ochi asupra Ofertei de Paşte a Editurii Nemira. Am găsit câteva cărţi pe care le voiam de ceva timp, dar nu aveam de unde le obţine, plus câteva surprize. Priviţi ce mi-am luat:

1. SHINING

2. MISERY

3. MÂNTUITORUL DUNEI

4. BLESTEMUL ABAŢIEI

5. HAX GRID

6. ALMANAH NAUTILUS

7. FAMILIA ADAMS

Aşa că ce mai aşteptaţi?! Bucuraţi-vă!

5 thoughts on “BICIUL LUI DUMNEZEU + Superofertă Nemira!

  1. știu că n-are legătură, dar văzui ceva. Chiar așa se va numi? Regina arkudă și amuletele puterii? Acel fundal îmi amintește de o poză despre care Oana a spus că elfa din imagine seamănă cu ea – de fapt, nu ea a spus, ci o prietenă. Ale, ale.

Lasă un răspuns

