În curând şi în România: THE GHOST WRITER

UPDATE: Paşte fericit tuturor! Nu spun mai mult, că nu mă pricep la urări.

Având în vedere că va mai dura ceva timp până va apărea următoarea recenzie – nici măcar nu m-am apucat de citit la NEGRU: MATCA RĂULUI, prima carte din TRILOGIA CERCULUI – am decis să vă povestesc despre un film, care, deşi a apărut în cinematografele din Germania încă din luna ianuarie a acestui an, la noi va rula doar din 28 mai. Este vorba despre THE GHOST WRITER.

Am descoperit filmul accidental, navigând pe IMDB, apoi am dat o raită pe CineMagia, de unde am luat următoarea prezentare:

Filmul va prezenta povestea unui scriitor-fantomă, angajat să redacteze memoriile unui fost premier britanic. Scriitorul va descoperi astfel nişte secrete care îi vor pune viaţa în pericol.

Pierce Brosnan va interpreta rolul premierului britanic, iar Olivia Williams o va întruchipa pe soţia lui.

Mai jos aveţi şi trailer-ul oficial:

Deci nu mai rămâne decât să ne (re)apucăm şi noi de scris😀 !

4 thoughts on “În curând şi în România: THE GHOST WRITER

Lasă un răspuns

