Care sunt filmele voastre preferate?

Mă gândeam de ceva vreme să fac aşa ceva (un Poll unde să vă votaţi filmele preferate), dar până acum… nu am avut timp… Ştiu, scuza e penibilă şi totuşi… Am listat mai jos unele dintre filmele cele mai apreciate şi cu cele mai mari încasări în Box-Office… plus câteva filme preferate de mine😀 Bineînţeles, asta nu înseamnă şi că sunt cele mai bune. Tocmai de aceea vă rog, ca în caz că nu găsiţi filmul preferat în Poll, doar să-mi spuneţi şi eu îl introduc. Unele filme sunt de fapt serii, dar nu ar fi avut rost să menţionez fiecare parte. Încă ceva: aici nu sunt filme de animaţie! Pentru ele probabil voi face un Poll separat!

22 thoughts on “Care sunt filmele voastre preferate?

  1. Pingback: For my soul… « Death Note

  2. Propuneri: Up in the Air. Iron Man Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant + Back to the future. In rest ai curpind toate filmele frumoase si impoartante. Foarte bun topul.

  3. Cred ca ai stat ceva timp sa te gandesti ce variante sa ne dai(in jur de 70, daca am numarat bine). Sincer, nu ma pot decide, majoritatea mi-au placut mult dar cred ca Stapanul Inelelor este o alegere foarte buna.

    • A durat cam 3 ore alcatuirea topului. Mai intai au fost vreo 200 de filme, apoi a trebuit sa stau sa elimin, pentru ca erau prea multe şi aşa s-a ajuns la ceea ce se afla in acest post…

  4. Stii cred ca lipsesc cateva filme destul de bune:No Country For Old Men,Fish Tank,Forrest Gump,Million Dollar Baby si The Aviator

  5. Ar fi unu (că pe celălalt nu mi-l amintesc acum) „P.S. I love you” . Am și recenzie pentru cine nu îl cunoaște. Nu prea e pe gustul tău, dar e un film foarte frumos.

Lasă un răspuns

