Şi azi am primit…

Aşa e, azi mi-a sosit o carte pe care am amânat să o iau aproape un an întreg şi până la urmă am primit-o cadou de la tata! Este vorba despre una din carţile care alcătuiesc COLECŢIA DE ROMANE, un proiect care s-a dovedit un super-succes, lansat de Editura Reader s Digest. Să vă spun în ce constă acest proiect: fiecare carte conţine patru romane condensate, adică structurate în aşa fel încât să ofere aceeaşi plăcere a lecturii, cu toate că nu este prezentă opera integrală. Romanele sunt de cele mai multe ori bestseller-uri, cum este şi în cazul de faţă: MEDIATORUL de JOHN GRISHAM, O PLIMBARE DE NEUITAT de NICHOLAS SPARKS, VIU SAU MORT de PETER JAMES şi AGENŢIA DE DETECTIVE NR. 1 de ALEXANDER McCALL SMITH.

De ce mi-am dorit această carte: în principal pentru că ea conţine romane foarte bune într-un format luxuriant. Da, înjuraţi-mă, dar întotdeauna am spus că aş da mai mulţi bani pentru o carte, dacă aceasta ar fi cartonată!

Deci am de citit… şi din păcate nu prea am timp. Şi (iarăşi „şi”) teancul a crescut cu 11 cărţi doar în ultimele două săptămâni!

2 thoughts on “Şi azi am primit…

    • Din doua motive:
      1. formatul cartii;
      2. Am citit deja o mare parte din Mediatorul şi e scris excelent. Chiar e stilul lui Grisham si nu s-a diminuat cu nimic placerea lecturii! Şi oricum, in original erau unele pasaje de-a dreptul plictisitoare si ma bucur c-am scapat de ele! Dar in principal pt motivul 1.

Lasă un răspuns

