Leapşa cu cărţi!!!

Nu mai postasem de mult timp o Leapşă aici… de fapt, prima oară am vrut să o pun pe DEATH NOTE, dar m-am gândit că fiind o Leapşă despre cărţi ar merge mai bine aici. Aşadar, îi mulţumesc Iuliei, de la care am furat-o!
Acum să începem…

1.Câte cărţi ai citit pâna acum in 2010?
Aş vrea să mă laud cu un număr uriaş, dar nu pot. În schimb, m-am ocupat mai mult de scris.

2. Câte cărţi de ficţiune şi cate de nonficţiune?
Toate au fost de ficţiune. Habar n-am câte…

3. Care e proporţia de scriitori barbati vs. femei?
Mamă, mamă, dar ce mă, faceţi statistici? Nu ştiu, nu ţin cont de asta când îmi cumpăr o carte!

4. Care este cartea preferată citită in 2010?

Chiar dacă ARGINŢII LUI IUDA mi-a plăcut muuult, tot ERAGON 2: CARTEA PRIMULUI NĂSCUT e pe primul loc!

5. Care este cartea care ţi-a plăcut cel mai putin în 2010?
Deocamdată nu am dat peste aşa ceva! Şi asta pentru că eu aleg ce citesc, nu altcineva…

6. Care e cea mai veche carte citită?

Întrebarea e cam ambiguă…

Prima carte citită integral a fost HARRY POTTER SI PIATRA FILOSOFALĂ.

Cea mai veche carte din punct de vedere a anului în care a fost scrisă a fost SINGUR PE LUME (o carte minunată!!!).

7. Dar cea mai nouă?
Cea mai nouă citită integral e ARGINŢII LUI IUDA de SCOTT MCBAIN. În prezent citesc la CARTEA CIMITIRULUI a lui NEIL GAIMAN, pe care sper să o termin curând!

8. Cel mai lung şi cel mai scurt titlu?
Lung: HARRY POTTER ŞI PRIZONIERUL DIN AZKABAN
Scurt: TUNELE cred…

9. Câte cărţi împrumutate de la bibliotecă?
Nu multe. Am o manie ca acele carţi pe care le citesc să fie ale mele!!!!!!

10. Câte cărţi citite sunt traduceri?
Majoritatea. Deşi cele mai multe cărţi sunt mai bune în original!

11. Care e cel mai citit autor anul acesta?
Nu am citit un autor de două ori în acest an! Dar cred că un răspuns corect ar fi J. K. ROWLING, pentru ca am citit HARRY POTTER ŞI TALISMANELE MORŢII de 3 ori!!

12. Care e personajul principal din cărtile citite de pana acum?
Păi sunt multe personaje principale… sau nu pricep eu întrebarea…

13. Ce ţări ai vizitat prin cărţile citite?
Prea multe pentru a fi enumerate aici! Sincer, mi-e lene!

14. Ce scriitori descoperiţi in 2010 ai vrea să citesti mai mult?
Cu siguranţa SCOTT MCBAIN!!!

15. Ce carte nu ai fi citit dacă nu ţi-ar fi fost recomandată?

ARGINŢII LUI IUDA… singura sugestie bună a profului meu de franceză din generală!

16. E vreo carte a cărei lectura îţi pare rau că ai amânat-o?
Da. SPLIT de TARA MOSS. Şi văd că cei de la Leda nu se grăbesc cu continuarea!!!!!!!

Gata! Leapşa merge la cine o vrea! Şi chiar m-aş bucura să văd răspunsurile a cât mai mulţi dintre voi!

4 thoughts on “Leapşa cu cărţi!!!

  1. Mda… Poi eu nici nu mă mai gandesc să apuc cărțile după ce le citești tu. Că am și eu o groază de recuperat…

  2. Pingback: Întâlniri, văzute, auzite, campanii « Oana Stoica Mujea

Lasă un răspuns

