Doctor Who (4SR)

Deci, m-am intors. Din fericire pentru mine, din pacate pentru voi! M-am pierdut cam doua luni printr-o padure si asa se explica absenta mea… sau nu, era ceva legat de vikingi, dar oricum, ce come back mai bun decat cu un articol SR. Pentru cei ce nu stiu, asta inseamna „Serial Recomandat”. Adica eu va recomand un serial ce mi se pare bun – sau foarte bun – si voi va uitati la el – daca vreti, bineinteles!

Asa, deci am hotarat sa va povestesc despre proaspata mea obsesie – sau megaobsesie mai bine zis: DOCTOR WHO, o serie tv ce a facut furori pana si in Romania!

Actualul DOCTOR WHO, un remake dupa serialul omonim din 1963, are pana in prezent cinci sezoane, plus unul suplimentar cunoscut ca „unknown season” si un al saselea sezon este programat pentru luna decembrie a acestui an. In plus, s-au facut si filme, deci aveti ce sa vizionati. Si daca tot am ajuns la asta, un astfel de film va fi maine, 7 septembrie, de la ora 23:50 (da, cam tarziu, dar merita!) pe AXN SCI FI – programul care difuzeaza aventurile Doctorului. Filmul, tradus la noi ca DOCTOR WHO: CROAZIERA – in original DOCTOR WHO – VOYAGE OF THE DAMNED, are 72 de minute si prezinta o poveste a… Titanicului spaţial. Deci… irezistibil (chiar daca nu ma dau in vant dupa TITANIC).

Acum sa va povestesc despre serial. Povestea este cea a Doctorului, ultimul din măreţii Stăpâni ai Timpului, si a Tardisului sau, o masina a timpului deghizată sub forma unei cabine de politie – dar care este muuult mai mare in interior. Intr-unul dintre episoade Doctorul este descris ca „cel care arde in centrul timpului”. Frumos, nu? Si de-a lungul sezoanelor, fiecare de doar 13 episoade (lucru foarte enervant!), Doctorul are mai multi insotitori, dintre care cel mai mult se evidentiază Rose Tyler (Billie Piper) si Martha Jones (Freema Agyeman). Pe Rose o aveti in poza de mai sus, iar pe Martha in cea de mai jos.

Doctorul, care in primul sezon este jucat de Christopher Eccleston, este stapanul spatiului si al timpului, cel care previne toate marile catastrofe, sau cel putin incearca. Din cel de-al doilea sezon Christopher este inlocuit de David Tennant, care s-a dovedit a fi Doctorul perfect! Atat de amuzant incat am ras in hohote!

Stiu serialul de cativa ani si cu toate acestea nu m-am dat niciodata in vant dupa el… pana acum! Sunt atat de obsedat incat aproape ca am facut rost de toate episoadele! Deci, daca vreti sa urmariti si voi DOCTOR WHO, AXN SCI FI va sta la dispozitie in fiecare seara de luni pana vineri de la ora 00.00, cu cate doua episoade de aproximativ 60 de minute fiecare! A, am uitat sa va spun ca muzica pentru serial a fost creata de TWO STEPS FROM HELL, care au realizat soundtrack-uri si pentru filme ca STAPANUL INELELOR, PRINTUL DIN PERSIA, INFRUNTAREA TITANILOR si multe alte filme care au facut istorie? Da, probabil ca am uitat. Uitati mai jos opening-ul de la DOCTOR WHO si un tailer.

DOCTOR WHO – Opening

DOCTOR WHO – Trailer season 3

Deci, uitaţi-va! Ce mai asteptati?!

24 thoughts on “Doctor Who (4SR)

  1. Pingback: Because I love the way you lie… « Death Note

  2. Pingback: So messed up! « Death Note

  3. salut!!imi place ft mult doctor who e mijto si imi place cum joaca actorul asta e asa cum spui e perfect
    e super serialul merita vazut.doar k nu mia placut faza cu rose😦

  4. e super tare! si eu sunt un pik obsedata de Doctor Who… bn, poate un pik mai mult:))! asa cum ai spus si u David Tennant e doctorul perfect… apropo ce parere aveti de noul sezon, cu noul doctor?

    • Da, nu esti sg obsedata:)) Noul sezon, hmmm… nu stiu de ce, dar nu mi se pare atat de stralucit noul doctor. Poate ca e doar faptul ca a urmat dupa Tennant… cine stie.

  5. ma uit de curand… imi poate explica cineva de ce a disparut Rose? care este ultimul episod in care apare si de ce este inlocuita? La TV, pe doua progr diferite, arata doua sezoane diferite. Deci dimineata ma uit la episoade in care apare Rose – de care m-am atasat – iar seara apare fata aceea, Martha:-|

    • Rose apare ultima oara in episodul 13 al sezonului 2 (episodul este numit DOOMSDAY) si dispare din cauza ca ajunge intr-o dimensiune unde nici macar Doctorul nu poate merge. Uite aici sinopsisul episodului:
      Earth becomes the battlefield for the greatest and deadliest war of all time, as the Daleks and the Cybermen clash with the whole universe at stake. The Doctor and Rose, reunited with old friends and Cybermen experts Mickey and Jake, race to find a way to bring the war to an end before it brings about the destruction of the whole of space and time. But the Doctor soon faces an even bigger dilemma – could ending the war mean the death of Rose?
      Si aici un fel de spot:

  6. Pingback: Multumesc pentru acest post hazliu|amuzant. Poate vom colabora pe viitor!

Lasă un răspuns

