GOOSEBUMPS: BEWARE, THE SNOWMAN de R.L. Stine

Am primit cartea acum ceva timp, dupa ce am asteptat mai bine de o luna sa soseasca. Oricum, nu pot zice ca a meritat pe deplin, dar a fost acceptabila. E prima carte de R.L. STINE pe care am citit-o si m-am gandit ca, avand in vedere succesul extraordinar al seriei GOOSEBUMPS, ma va lasa fara cuvinte. Dar nu a fost asa. Povestea a fost draguta si atat. Am terminat cele 100 si ceva de pagini in mai putin de doua ore. Si, sincer, in loc sa fie terifianta, cartea a fost  mai degraba amuzanta.

Chiar si asa, eu zic ca si-a meritat banii. Si acum sa va spun despre ce e vorba. Cartea – sau mai bine zis carticica – spune povestea lui Jaclyn, care se muta din marele Chicago intr-un satuc inzapezit, Sherpia, de la marginea Cercului Arctic, impreuna cu matusa ei, Greta. Pe langa faptul ca isi uraste noua casa, Jaclyn constata ca Sherpia este un loc foarte ciudat si chiar infricosator. Oameni de zapada cu figuri rautacioase si cicatici strajuiesc fiecare curte si locuitorii par speriati de ceva.

Incercand sa afle ce se intampla, fetita isi face doi prieteni, Eli si Rolonda. Acestia ii dau tot felul de averismente bizare, pe care Jaclyn le nesocoteste si astfel ajunge sa cunoasca adevaratul monstru din Sherpia.

Intre paginile cartii veti gasi magie, blesteme, pesteri infioratoare si, bineinteles, oameni de zapada – pe cat de vii pot fi astfel de creaturi!

Si cam atat. O recenzie scurta pentru o carte la fel de scurta.

Titlul original: Beware, the snowman

Autor: R.L. Stine

Editura: Scholastic

Nota data de mine: + + (din 5)

A, si uitati si un soundtrack foarte tare dintr-unul dintre  filmele GOOSEBUMPS:

10 thoughts on “GOOSEBUMPS: BEWARE, THE SNOWMAN de R.L. Stine

  1. pe asta cu beware the snowman nu o am, insa cele pe care le-am citit au fost dragutele. citesti una pe zi fara probleme si sunt destul de relaxante. eu zic ca merita.

  2. Am citit si eu cateva carti din serie, imprumutate de la biblioteca. Intr-adevar, scurte. Ma rog, sunt bune pentru citit cand nu ai ceva carte mai buna.

  3. Pingback: Cu şi despre Crăciun… « Book's Kingdom

Lasă un răspuns

