HALLOWEEN (2007) – filmul

Nu stiu cum de am facut zilele astea si mi-am amintit ca am un blog. De fapt am doua, dar nu conteaza. Si fiindca nu am mai pus de multa vreme un articol m-am gandit ca ar merge sa spun ceva legat de Halloween, mai ales ca aceasta sarbatoare a fost, cel putin pentru mine, una de exceptie.

Filmul incepe ca orice horror de calitate: cu un copil cu probleme in familie, in mod logic viitorul ucigas. Tendintele ucigase ale pustiului de numai 10 ani, Michael Myers, sunt evidente, hobby-ul lui fiind torturarea animalelor si realizarea de masti, dintre care cea mai „dura” mi s-a parut cea de clovn.

Bineinteles, de la animale se ajunge la oameni. Astfel, Michael ii lichideaza pe rand pe Wesley (batausul scolii), pe Judith, propra lui sora, pe Steve, pritenul acesteia si pe Ronnie, iubitul mamei sale (care crima, fie vorba intre noi, chiar mi s-a parut genial realizata – in timp ce dormea, beat mort, Ronnie e legat fedeles cu banda adeziva, inclusiv gura; apoi, micutul ii taie beregata cu un cutit de bucatarie si ii mai aplica si cateva alte lovituri).

Dupa acest episod, Michael ajunge intr-un spital de boli mentale, unde este ingrijit de doctorul Samuel Loomis. Chiar si asa, nu dupa mult timp mai savarseste o crima. Urmatoarea parte il surprinde pe Michael Myers 15 ani mai tarziu, deja un urias in adevaratul sens al cuvantului, cu o obsesie bolnava pentru mastile care ii acopera in permanenta fata.

Si de aici lucrurile se precipita. Psihopatul evadeaza si pleaca dupa mama si sora lui (cara la momentul inchiderii lui Michael era doar un bebelus), singurele care ramasese in viata dupa masacru si care intre timp isi refacusera viata. Intr-un ritm foarte rapid sunt ucisi un numar record de oameni si toate acestea fara ca politia sa intervina, lucru care, la drept vorbind, da un minus filmului.

Ca in cazul oricarui ucigas sadic, crimele lui Michael sunt destul de „colorate”, cum se poate vedea si in poza de mai sus. Ei, mda, influenta hollywood-iana.

In rest numai de bine. Un film per-total bun, al carui sfarsit va las sa-l descoperiti singuri. Mai jos aveti si trailer-ul oficial:

Pentru cei care vor sa vada filmul fara a-l mai descarca (asa cum am facut si eu), il puteti viziona pe acest site, FILME HD. Imaginea este foarte buna si cele mai multe filme sunt si subtitrate. Merita un loc la sectiunea „Favorite”!

One thought on “HALLOWEEN (2007) – filmul

Lasă un răspuns

