Astăzi la Gaudeamus – se lansează CRIMINALI ÎN PARALEL

Bucureşti, 17 noiembrie 2010 – Romanian Crime Writers Club – prima asociaţie a scriitorilor de romane poliţiste din România îi premiază, la Târgul de Carte Gaudeamus, pe câştigătorii primului concurs de naraţiuni thriller & mystery. Evenimentul va avea loc sâmbătă, 20 noiembrie, orele 18:00, la standul trustului Publicaţiile Flacăra, editura Tritonic şi Crime Scene Publishing (standul 17), nivelul 0.00 al Romexpo, Pavilionul Central, în prezenta scriitorului George Arion şi a editorilor Alexandru Arion şi Bogdan Hrib.Câştigător al ediţiei 2010 a concursului organizat de RCWC a fost desemnat Denis Grigorescu (n. la 15 decembrie 1976 în Piteşti), al cărui roman, „Criminali în paralel”, va fi lansat în aceeaşi seară.

Mai multe informaţii găsiţi aici:

Prima asociatie a scriitorilor de roman politist, la Gaudeamus 2010

Să sperăm doar că scriitura autorului va fi mai bună decât coperta cărţii!!!

16 thoughts on “Astăzi la Gaudeamus – se lansează CRIMINALI ÎN PARALEL

  1. super coperta , ce sa zic …
    a da, Vlad e acum la Gaudeamus cu multi bani in buzunar😦
    dar a zis ca-mi ia si mie ceva :X

  2. tie nu😆 dc, tu meriti ? =))
    fac eu azi : mami , trebuie sa trimit un colet de craciun
    ea : unde ?
    eu : in mures , cred ca ar trebui sa trimti unu si in arges …
    ea : hmmm
    eu : a ce ? e scump ?
    ea: da
    eu : okey , tot le trimti :))

  3. am fost si eu aseara la targ si am cumparat trei carti de la tritonic: neil gaiman – nicaieri, george arion – atac in biblioteca si denis grigorescu – criminali in paralel. eram curioasa sa vad cum scrie un debutant. am citit dimineata 20 de pagini si chiar mi-au placut. sa vedem continuarea dk e pe masura

    • Nu am yis ca aceasta carte nu ar fi buna, doar ca… ei, sa spunem doar ca mai degraba as cumpara cartea fara coperta!

  4. Aaa… sa stii ca a fost si careul… Au incercat un asasinat asupra lui Bogdan… Ups, chestia asta trebuia musamalizata… Sper sa nu vina CIA dupa mine😆

  5. A… nu lua in seama comentariul, ca daca se va vedea ca l-ati vazut, nu prea cred ca o sa mai fiu in viata sa ii trimit la Eme cartea, si atunci ma va omori(din nou, dupa ce voi fi omorat de CIA)😐.

  6. Pingback: Saturday Night Dreamer, Fever&Thriller | Pericol Public

Lasă un răspuns

