Concurs OBSESIA

UPDATE: Cartea merge la Lacatusu Ioana. Felicitări (te rog sa-mi trimiţi datele tale personale prin e-mail)!

Dap, avem un concurs sponsorizat de editura Litera şi cu acest prilej ţin să-i mulţumesc în special doamnei Cristina Babus, cu care am colaborat foarte bine  (si sunt sigur ca pe viitor va fi la fel) si care a facut acest concurs posibil.

Premiul, după cum spune şi titlul, este un exemplar din romanul OBSESIA, al cincelea volum din seria CASA NOPŢII, de P.C. Cast şi Kristin Cast.

„La marginea pajiștii, printre umbrele aruncate de copaci, s-a materializat o siluetă… lumina lunii cădea pe contururile line ale pielii lui dezgolite…M-am oprit. Oare imaginația mea o luase razna?- Șovăi, dragostea mea?La auzul vocii lui m-a străbătut un fior, iar un râset cumplit, batjocoritor, a fremătat printre frunzele copacilor.”

Blocați în tunelurile din Tulsa, Zoey și prietenii ei trebuie să gândească o cale de a ține piept unor forțe malefice care amenință să-i nimicească pe toți. Îngerul căzut Kalona, consortul Marii Preotese, își folosește puterile pentru a-i strânge sub vraja sa pe novicii și pe profesorii din Casa Nopții. Un secret vechi de secole ar putea distruge influența lui nefastă, dar oare Zoey se simte pregătită să facă față adevărurilor care ar putea ieși la iveală?

Vândută în milioane de exemplare, seria Casa nopții se bucură de un uriaș succes internațional!

Al șaselea volum ne va pune față în față cu Tentația.

Pentru a intra în posesia volumului trimiteţi un e-mail la adresa bookskingdom@yahoo.co.uk în care să menţionaţi care este numele (în engleză) al celei de-a şaptea cărţi din seria scrisă de P.C. Cast şi Kristin Cast.

Caştigatorul va fi anunţat duminică, 28 noiembrie, la ora 20:00. Succes!

17 thoughts on “Concurs OBSESIA

  1. poate nu are vreo legatura comul meu cu acest post insa tocmai ce am gatat de vizionat tot site-ul – post cu post -. Este extraordinar! Felicitari pentru el!…mi-a luat cam 3 zile si din cauza lipsei de timp insa a fost super:d…Si am putut observa cate ceva despre cartile Oanei, ca sunt foarte interesante…Deci m-ai facut curios si o sa mi le comand:D…kt despre concurs…arata bine! Am trimis mail, sper ca l-ai primit!…Km atat pt moment…Succes si in continuare…La cat mai multe postari!!!:p

    • Ioana, ti-am trimis datele la editura si ei iti vor expedia cartea tie. Abia ieri am primit confirmarea ca le-au primit, deci probabil azi ti-au expediat-o. Banuiesc ca o sa dureze cel putin o saptamana, daca nu mai mult.

Lasă un răspuns

