Recomandare: I LOVE MY YOUNGER SISTER

O recomandare, pentru ca nu am mai facut de ceva vreme una, iar acest OVA anime (adica un singur film, in cazul asta de cam 50 minute) este de-a dreptul exceptional! Cam singurul film… romantic la care m-am uitat vreodata cu (un foarte mare) interes si asta si pentru ca ideea e interesanta, intriga bine realizata, plus ca este un manga anime, deci combinatia perfecta!

I LOVE MY YOUNGER SISTER spune povestea a doi gemeni, Yori si Iku. Yori o iubeste de cand se stie pe sora lui mai mica, doar ca in ultima vreme se poarta foarte ciudat si distant cu aceasta. Ea observă si dupa unele certuri si neintelegeri, pe neasteptate, Yori o saruta. Si de aici incepe totul.

Intre cei doi stau, chiar si fara ideea antireligioasa si imorala, o gramada de obstacole, printre care si greutatea cu care Iku accepta (pentru a nu-şi pierde fratele si nu numai) situaţia. Actiunea… sau mai bine zis intamplarile se desfasoara curgator, iar ideea filmului, ecranizare a unei destul de cunoscute serii de benzi desenate, te tine in priza, astfel ca e imposibil sa te plictisesti.

Pentru a va putea face o idee despre acest OVA puteti urmari clipul de mai jos, pus pe o melodie foarte inspirata!

I love my younger sister…

Iar tot filmul il puteti vedea AICI.

Nu am ce sa mai spun decat VIZIONARE PLACUTA! Chiar merita!

9 thoughts on “Recomandare: I LOVE MY YOUNGER SISTER

    • Silvana, doar ma stii, nu ma dau in vant dupa chestiile romantice, deci crede-ma cand iti spun ca e ceva de capul anime-ului astuia.

  1. Poti sa imi spui te rog din sufleeet :o3 habar nu ai cat de tare mi-a amplificat sentimentele de dragoste acest film. Aseara sau mai bine spus dimineata…. in data de azi,7mai in jur de ora 00:15 pana la ora 5 dimineata m-am uitat in cotinuu. Iubesc acest film,iubesc romanta,dragoste si tot ce tine de ele. Dar…oricat caut nu gasesc decat porcarii de animeuri astfel..iuniasha si kkturi dinastea….care nu au dragostea adevarata in ele…nu iti induc nici macar o stare…. de exemplu la acest film chiar simteam cu vroiam sa tin pe cea mai iubita persoana in brate cum vreau sa se tina cineva de mine asa cum se tinea momo si sa am iubita asemeni Iku X. Poate cer prea mult…dar poate sunt doar un visator care in ultima vreme cauta dragostea adevarata in animeuri si filme reusite ca acesta..care sa induca starea de iubire , de dor.

    Ce te rog din tot sufletul: Poti sa imi mai spui si alte filme anime in principal care sa poate sa emane acealas sentiment ca acesta?

    Mail : ochelaristu_alex@yahoo.com ….stiu ca vei rade cand il vei citi, dar poti te rog sa lasi un commentariu cu cateva filme ca acesta sau sa imi trimiti pe mail daca nu e prea mare deranjul? Te rog din suflet.
    Apropo ;)) ador blogul tau.

    • Buna , am sa’ti dau si eu add pe mess , stiu cateva anime’uri de dragoste care …pot spune ca sunt extraordinare , si eu sunt innebunita dupa ele , stau cu noptile daca e nevoie , sa vad sfarsitul sau …o actiune care ma tine in suspans , acest anime si film , m’a impresionat , stiun ca religios nu este buna , legatura intre frati , dar … pana la urma si la coada pe lume era doar Adam si Eva , nu ? oks daca e am sa pun niste nume si aici , sper sa nu supere pe nimeni🙂

  2. Interesant. Depinde insa si de abordare – nu stiu daca pot trece peste latura imorala. In orice caz mi-a starnit interesul, o sa ii dau o sansa. Mersi de recomandare!

  3. Pana acum singurele anime-uri pe care le-am vazut sunt Sailor Moon(li-am adorat pe Mamoru,Seyia si Usagi ani de zile,de fapt povestea lor de dragoste inca mi se pare perfecta,tragica si romantica),Vampire Knight(la final aflam ca personajele principale Yuki si Kaname sunt frati,desi sunt indragostiti),Blood +,Inuyasha,Rosario+Vampire,dar descrierea ta m-a facut curioasa.O sa ma uit si eu la el.

Lasă un răspuns

