Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 – „It all ends here”

Poate ca asa era tag-line-ul filmului, dar adevarul e ca milioanele de fani, dintre care unii au scris deja continuări pentru poveste lui Harry Potter, nu vor lasa niciodata ca această lume să moară.  Am fost la film acum două zile şi ma asteptam să scriu un articol imediat ce am ajuns acasa, dar nu a fost asa. Mai intai a trebuit să diger bine ce văzusem. Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 este cu sigurantă cel mai bun film pe care l-am vazut vreodată, întrecând recordul (personal) pe care îl deţinea Return of the King de cativa ani încoace. Şi pot să spun că eu chiar nu mă asteptam să se întâmple asta, dar uite că…

Oricum, filmul chiar mi-a întrecut aşteptările şi se vede că regizorul David Yates s-a chinuit să păstreze o cât mai mare parte din bugetul de 250 milioane de dolari alocat ultimelor două filme pentru această confruntare finală. Spre deosebire de Deathly Hallows – Part 1, această continuare abundă în efecte speciale, în special confruntarea finală, care, deşi e modificată faţă de carte, este pur şi simplu de neuitat. Niciodată nu am crezut că filmul va bate cartea la anumite secvenţe, dar se pare că m-am înşelat.

 De abia aştept ziua de sâmbătă, când voi merge să revăd filmul (şi probabil voi ajunge şi la o a treia sau a patra „excursie” la cinema pentru această ecranizare). Una peste alta, nu-mi vine să cred că e ultimul film din serie, deşi pot spune că un final mai epic nu ar fi fost posibil. Am văzut fani cu baghete şi pelerine, deci J.K. Rowling avea dreptate când spunea că nu ar fi putut cere pentru nişte cititori mai fideli.

So, dacă nu aţi văzut filmul daţi fuguţa la cinema (de preferinţă rezervaţi-vă locuri dinainte) şi bucuraţi-vă de spectacol.

„HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS – Part 2”: It all ends

18 thoughts on “Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 – „It all ends here”

  1. Deci cat am asteptat dupa filmul asta. Şi nu m-a dezamagit. A fost perfect. Pana si fialul desi nu ma asteptam ca epilogul sa iasa atat de bine, dar a iesit. Toate personajele au fost superbe. Pacat ca e ultimul film. Dar macar au incheiat totul pe val!

  2. Am vazut filmul azi. Am ramas fara cuvinte, mai ales la ultima parte, lupta dintre Voldemort si Harry. Ai dreptate, e mult mai spectaculoasa ca in carte.

  3. Pingback: bulk shirts

Lasă un răspuns

