IMMORTALS, un fel de CLASH OF THE TITANS al anului 2011

Tot navigand azi pe net am dat peste asta: IMMORTALS. De film auzisem şi înainte, însă nu îi dădusem prea mare atenţie. Şi totuşi faptul că seamană atât de mult cu CLASH OF THE TITANS, care a apărut în anul 2010 şi care mi-a plăcut foarte mult, probabil mă va face să-l urmăresc. Bugetul filmului e puţin mai redus decât în cazul TITANILOR, dar chiar şi aşa depăşeşte 100 milioane de dolari, deci mă aştept la nişte efecte speciale cel puţin mulţumitoare (cele din trailer mi se par destul de bune).

La ere după ce mitica luptă dintre Zei şi Titani s-a încheiat, o nouă forţă malefică ameninţă ţinuturile: însetat de putere, regele Hyperion (Mickey Rourke) declară război umanităţii. După ce strânge o armată de soldaţi desfiguraţi de propria lui mână, răscoleşte Grecia în căutarea unei arme cu puteri magice – Arcul lui Epirus, făurit de însuşi Ares.

Numai posesorul Arcului are puterea să îi elibereze pe Titani din temniţa Munţilor Tartaros, în care fuseseră închişi în vremuri imemoriale. Cu dorinţa lor de răzbunare şi cu arma magică, Hyperion poate să-i distrugă atât pe oameni cât şi pe zei. Legaţi de o veche lege antică ce le interzice să intervină în conflictul dintre oameni, zeii sunt neputincioşi în faţa propriului sfârşit, dar Zeus are un plan: el îl alege în secret pe Tezeu, care, ajutat de o bandă de proscrişi, va trebui să îi salveze pe oameni de Hyperion şi să împiedice măcelărirea zeilor.

Filmul va fi lansat şi în România pe data de 11.11.2011, aşa că luna noiembrie nu va fi chiar lipsită de evenimente.

Surse: IMDB şi CineMagia

Trailerul oficial îl aveţi mai jos:

9 thoughts on “IMMORTALS, un fel de CLASH OF THE TITANS al anului 2011

  1. Filmul pare bine facut si o sa faca asteptarea pentru „The Hobbit” mai suportabilă, deci e o veste foarte bine venita!

  2. Sincer, mi se pare cam exagerat!😀
    Adica, imi plac efectele, dar nu stiu cum sa zic, parca se „screm” sa iasa cat mai incredibil. :)) De aprca nu ar crede in ceea ce fac acolo si ar incerca continuu! :))

    • Da, stiu, pai mi se pare ca filmul e facut tot de Warner Bros, si tot ei au facut si 300 si Clash. Sincer, filmul e in totalitate comercial. Au vazut ca le merge si merg pe aceeasi linie.

  3. Din intamplare, ti-au trimis cei de la Nemira, cuponul cu reducerea de 100%? M-am uitat pe Suspans.ro si au spus ca in caz de nu-l primim in acea zi (29-30), sa dam un mail.

Lasă un răspuns

