SILENT HILL: Revelation 3D – în curând… sau nu?

De obicei nu sunt foarte entuziasmat de trailer-ele filmelor horror pentru simplul motiv că de obicei (din nou!), chiar şi când trailer-ul nu arată imposibil de idiot, filmul este de mult mai slab decât cele 2 minute de pe youtube. Dar când am văzut secvenţele din partea a doua din SILENT HILL… OMFG OMFG OMFG OMFG!!! Mda, cam asta a fost reacţia mea. Şi nu numai pentru că primul film e cel mai genial horror pe care l-am văzut vreodată… bine, a fost şi ăsta un motiv, dar ce naiba, trailer mai bad ass ca asta n-am mai vazut de mult. So… ENJOY!

P.S. – Se pare că CineMagia nu are nicio dată de lansare a filmului în România, chiar dacă în US va apărea de Halloween. Trei cuvinte: WTF (sau, mă rog, iniţialele lor)!!! Cel puţin există internetul…

4 thoughts on “SILENT HILL: Revelation 3D – în curând… sau nu?

    • Da, asta asa e. Eu-s inca in viata… cred:)) Pe tine nu prea te mai vad atat de des pe mess… bine, nici eu nu mai intru atat de des. Asta e, cu cat te faci mai mare cu atat ai mai multe pe cap😀 Cat despre ce fac… cam de toate. Nu prea am mai citit in ultima vreme, sincer. De asta imi pare rau, dar parca nu am chef de nimic…

  1. Imi amintesc de silent hill the room. scenele de la final se rotesc si acum in mintea mea. si pt ca e primul meu comentariu pe un blog dupa o lunga perioada o recomadare Deadlock cu melodia End Begins.

Lasă un răspuns

