Anunţ

Pe scurt şi la obiect: blogul va avea de acum înainte mai mulţi autori (deşi nu am fost chiar singur nici până acum…), iar motivul pentru care am decis să apelez la colaborări este simplu: există multe tipuri de cititori în mediul online, iar eu nu pot avea decât opinia mea şi preferinţele mele, care, de multe ori, nu coincid cu ale altora. Concluzia: cu cât mai mulţi, cu atât mai bine.

Fiecare se va specializa, la modul general vorbind, pe un anumit teritoriu: ştiri, cronică de film, recenzie (din nou, aici chiar nu eram capabil să acopăr foarte multe domenii, iar pe unele nici nu voiam să le încerc măcar… de exemplu: paranormal romance). În momentul acesta nu pot să confirm decât doi colaboratori, pe Laura, care a fost de acord să preia genul sus-numit şi altele pe lângă şi pe Alex, ale cărui articole se vor axa pe teme mai diverse.

Un alt motiv pentru care am apelat la această metodă este speranţa că astfel blogul îşi va îmbogăţi conţinutul constant, fără pauzele cu care v-am obişnuit până acum.

Şi cam atât pentru moment…

Magykhurin – încheiat 🙂

Un gând despre „Anunţ

Lasă un comentariu