THE SPOOK’S BLOOD (SÂNGELE VRACIULUI), de Joseph Delaney

the-spooks-blood-book-10

Pentru început, salutări tuturor! Numele meu este Andrei şi probabil mă veţi mai vedea pe aici de acum înainte. Sunt nou la capitolul recenzii, aşa că fiţi blânzi :).

Acum, revenind la carte, am cumpărat-o de curând şi am citit-o în timp record. Nici nu e de mirare, având în vedere că a zecea carte din CRONICILE WARDSTONE e plină de aventură şi de acţiune, ca de altfel toate romanele lui Delaney. De asemenea, ţin să menţionez ca lecturarea cărţii în engleza a fost o idee cât se poate de bună. Poate că e varianta mai dificilă, dar originalul e, ca de obicei, cel mai bun.

În ceea ce priveşte povestea propriu-zisă, în acest  volum Tom, alături de Vraci  şi de Alice, se întoarce din Irlanda în Comitat, după aventurile care l-au condus la Sabia Destinului (cred că asta e traducerea pentru the Destiny Blade) – care va avea un rol de jucat şi în cartea de faţa.

Volumul debutează cu imaginea Comitatului, sau a ceea ce a mai rămas din el în urma războiului. Cei trei reconstruiesc locuinţa distrusă a Vraciului, iar conflictul real începe în momentul în care în scenă apare unul dintre foştii ucenici ai Vraciului, Judd, care se dovedeşte a nu fi chiar ceea ce pare. Povestea îi poartă pe eroii noştri (scuzaţi formularea-clişeu), în cele din urmă, într-o confruntare cu un grup de vrăjitoare, originare din România (!!!), ce doresc trezirea lui Sisicoi (dubios nume), un vampir străvechi şi unul dintre cei mai puternici slujitori ai Diavolului.

Ceea ce atrage cel mai mult la SÂNGELE VRACIULUI, zic eu, sunt mizele foarte mari şi urmările anumitor acţiuni, unele de-a dreptul şocante şi implicând personajele principale care, de obicei, au parte de un anumit statut de siguranţă (fără să ofer vreun spoiler, vă invit să priviţi imaginea Vraciului de pe copertă).

În volum apar personaje noi şi vechi, unele pentru a oferi avertismente (care nu sunt chiar atât de surprinzătoare, deşi rămân la fel de şocante – iar aici vorbim despre Alice), iar altele pentru a le primi; unele pentru a întinde capcane, iar altele pentru a le cădea pradă.

Acţiunea e bine dozată, Delaney scrie la fel de bine ca întotdeauna, deci per total avem aici un volum grozav! Mai multe nu vă spun. Vă rămâne vouă să cumpăraţi cartea şi să o citiţi. Până atunci vă las (sper eu) entuziasmaţi!

Titlul original: THE SPOOK’S BLOOD

Titlul în română: SÂNGELE VRACIULUI

Editura (la care se va publica probabil prin toamnă, odată cu filmul după prima carte): Corint Junior

Autor recenzie: Andrei

9 gânduri despre „THE SPOOK’S BLOOD (SÂNGELE VRACIULUI), de Joseph Delaney

  1. Am citit inceputul recenziei si in rest am dat cu privirea… Sunt prea multe detalii si nu vreau sa imi stric savurarea lecturii atunci cand va fi ea… oricand…. cand se va gandi Corint sa o traduca :)).
    Pana la urma, dupa atatea creaturi pe care le-a pus Delaney in poveste, trebuia sa bage si ai nostri vampiri :p

  2. Cand se va gandi Corint sa o traduca? Se pare ca nici acum nu se gandesc la asta. Seria sa incheiat, a inceput una noua si ei tot nu au tradus Spooks Blood. Dar poate ne vor face o surpriza si vor traduce ultimele trei carti si lansa in acelasi timp.

  3. Bună! Am și eu o întrebare: Știi cumva de unde pot descărca al nouălea volum? Adică „Sângele Vraciului”. Îl caut de ceva vreme. Sunt obsedată de Cronici. Și chiar vreau să-l găsesc. Mulțumesc anticipat!

  4. iti propun sa citesti volumul 9 „Aliata Vraciului : Eu sunt Grimalkin” foarte tare este faptul ca acesta carte este povestita di perspectiva vrajitoarei asasine a clanului Malkin . Eprea tare , eu o recomand tuturor

  5. O-ntrebare, oare vor scoate astia de la Corin volumul cu coperta din UK ? Ca asta care o au acum cu posteru’ filmului e doi lei, la fel ca filmu’.. Dupa ce ca le ia atata sa traduca acum o stricat si coperta ! L-am citit in engleza cand a apartu si nici nu am de gand sa cumpar volumu’ cu coperta asta..

Lasă un comentariu