NEMIRA – din ce în ce mai uluitor!

Da, titlul spune totul. La momentul de faţa, Nemira este probabil cea mai apreciată editură din România. De ce? Datorită promtitudinii şi lucrurilor indite pe care le ofera cititorilor săi. Ca de exemplu asta. Este o iniţiativă de-a dreptul magnifică! Nu sunteţi de aceeaşi părere?

4 gânduri despre „NEMIRA – din ce în ce mai uluitor!

    • Da, mare dreptate ai, dar, din păcate, editurile astea sunt lipsite de iniţiativa! Tocmai de aceea ador Nemira din ce în ce mai mult!

  1. am fost acolo:> am văzut rafturile și mă gândeam „Ia uite ce rafturi frumoase”. Pe uneva pe sus am văzut o bibliotecă plină cu cărți Nemira, evident. Cine nu ar vrea să muncească în locul ăla, cel puțin provizoriu?
    Am văzut ASOIAF, toate cărțile pe un singur raft. Nu credeam că există cărți ASOIAF atât de bine păstrate, pentru că la mine primele două sunt citite de… 5 ori și arată îngrozitor.

Lasă un comentariu